خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تازه‌ترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

در بازار امروز (۱۰بهمن) در شرایطی که سکه تمام کاهش قیمت را تجربه کرد، انواع ارز در صرافی‌ها و بانک‌ها افزایش قیمت داشتند و نرخ یورو مسافرتی نیز همچون دیروز، در بانک‌ها بالاتر از بازار آزاد فروخته شد.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) با کاهش حدود ۸۰ هزار تومانی، چهار میلیون و ۲۱۸ هزار تومان فروخته شد. اما سکه تمام طرح قدیم افزایش قیمت را تجربه کرده و چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شود.

قیمت نیم‌سکه نیز در بازار امروز دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که افزایش قیمت دارد. اما ربع سکه با ثبات قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در این بین سکه گرمی اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده و ۷۲۵ هزار تومان قیمت دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۳۷۵ هزار تومان فروخته می‌شود که ۴,۰۰۰ تومان ارزان شده است.

در بازار ارز نیز بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۸۴۲ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته ۶۰ تومان افزایش داشته است. همچنین هر یورو ۱۳ هزار و ۵۴۹ تومان در بانک‌ها برای خرید از مردم قیمت‌گذاری شد.

نرخ خرید پوند انگلیس نیز در بانک‌ها امروز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

در صرافی‌های بانک‌های دولتی نیز نرخ خرید هر دلار آمریکا تا ساعت ۱۲ امروز ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان بود. این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۵۰ تومان خریدند و ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان فروختند.

و اما ارز مسافرتی هم همچون دیروز در بانک‌ها بالاتر از بازار آزاد قیمت داشت. نرخ یورو مسافرتی بدون احتساب کارمزد ۱۳ هزار و ۹۴۵ تومان و با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان است.

همچنین بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز (چهارشنبه) نرخ خرید هر اسکناس دلار ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان است.

هر اسکناس یورو نیز ۱۷ هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌شود و ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا