خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اگر از سود سهام عدالت جا مانده ایم چه کار باید بکنیم؟

اگر سهام عدالت دارید و تاکنون موفق نشده اید سود آن را دریافت کنید یا قطع شده باشد باید اطلاعات خود را سامانه سجام و سهام عدالت به روز رسانی کنید و درصورت نداشتن ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. برای ثبت نام فوری و احراز هویت حضوری میتوانید به دفتر پیشخوان دولت اسکان یوسف آباد مراجعه کنید.

باغستانی گفت: سهامداران سهام عدالتی که همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند می‌توانند با ثبت نام و یا بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه «سجام» در فرایند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران صدا و سیما، حمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: با استقبال سهامداران، تعداد ثبت نام‌کنندگان در سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» از رقم ۴۵ میلیون سهامدار عبور کرده است. آمارها از افزایش دو برابری تعداد ثبت نام‌کنندگان در سامانه «سجام» در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه فصل قبل از آن حکایت دارد. به طوری‌که بیش از ۴۰۰ هزار سهامدار در سومین فصل سال در این سامانه ثبت نام کردند.

بروز رسانی اطلاعات خود در سامانه «سجام»

وی درباره آخرین آمار واریز سود سهام عدالت گفت: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام و یا بروز رسانی اطلاعات خود در سامانه «سجام» در فرایند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

وی در خصوص زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت افزود: سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود از شرکت‌های سرمایه پذیر انجام خواهد داد تا بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را نیز دریافت و به حساب آن‌ها واریز کنیم.

بر اساس آخرین اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند که یکی از وراث متوفیان سهام عدالت می‌تواند با مراجعه به ۶۰۰۰ شعبه دفاتر شرکت‌های کارگزاری یا بانک‌های منتخب (بانک ملی، ملت، پارسیان و تجارت) فرایند انتقال سهام را انجام دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا