خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه پاسداران: انقلاب فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی است

سرلشگر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که امروز انقلاب فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی است و خودشان این گونه اعلام می‌کنند، گفت: اثر انقلاب اسلامی و راه مقاومت در قلب اروپا مشاهده می‌شود و نظام استکبار را به نابودی می‌کشاند.

به گزارش ایسنا منطقه خلیج فارس، سردار محمدعلی جعفری در جمع مردم شهیدپرور شهرستان رودان با اشاره به این که در طول ٤٠ ساله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای مهمی بوده‌ایم، افزود: ٤٠ سال شاهد پیروزی و دستاوردهای مهمی در انقلاب اسلامی بودن چیز کمی نیست و این از معجزات انقلاب اسلامی است که نظام و انقلاب به ولایت فقیه و اسلام وصل است.

وی تصریح کرد: مرحله اول پیروزی انقلاب اسلامی در ٢٢ بهمن ٥٧ بود و بعد از آن نیز انقلاب ما پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگی را داشته است و همه در تلاش هستیم که انقلاب اسلامی وارد مرحله‌های بعدی شود که در مرحله بعدی جامعه و دستگاه‌های نظام اسلامی همه باید اسلامی شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) در سال ۱۳۶۴ گفت: این انقلاب اسلامی از مصالحی تشکیل شده و از جنسی است که دشمنان ما مصالح آن را تشخیص نمی‌دهند و درک نمی‌کنند و ناشیانه به آن حمله می‌کنند و به جای این که ضربه‌ای به انقلاب اسلامی بزنند از آن ضربه می‌خورند.

سردار محمد علی جعفری افزود: بزرگ‌ترین جنگ قرن اخیر جنگ ٨ ساله ماست که از معجزات خداوند بود که کشور ما در مقابل تمام دنیا تنها و بدون پشتیبانی از هیچ کشوری، ٨ سال ایستادگی کرد و موتور حرکت انقلاب اسلامی در طول این ٤٠ ساله جنگ تحمیلی بوده است. دشمنان جنگ تحمیلی را ایجاد کردند که انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند اما نتوانستند و دشمن در این جنگ شکست خورد و اصرار به پذیرش آتش‌بس کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی می‌شود سخن گفت، تصریح کرد: این پشتیبانی از سوی مردم شکل گرفت تا پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی حاصل شد و این انقلاب اسلامی به اصل ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومین که اصل مهم اساسی و تعیین کننده می‌باشد، رسیده است.

سردار جعفری با اشاره به فتنه سال ٨٨ خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ که یک جنگ امنیتی بود و آمریکایی‌ها سرمایه‌گذاری زیادی کرده بودند که کشور را از داخل به نابودی بکشانند، شکست خوردند و این فتنه تبدیل شد به حمایت و همراهی مردم از نظام و رهبری که شکست بزرگی برای دشمن بود.

وی گفت: ملت ایران تجربه خوبی از دفاع مقدس داشتند و کشور سوریه و عراق نیز با استفاده از تجربیات ما در جنگ ٨ ساله، دشمنان خود را در منطقه شکست دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شکست آمریکا در منطقه اشاره و تصریح کرد: آمریکا اعلام می‌کند که پس از صرف هزینه‌های زیادی در کشور عراق مجبور شده است که با هواپیمایی به صورت چراغ خاموش وارد عراق شود و نتواند با رئیس‌جمهور عراق دیداری داشته باشد و این شکست بزرگی برای آمریکا است.

سردار جعفری گفت: مؤلفه اصلی قدرت ما در ایمان و بصیرت و ولایتمداری مردم است و از بین مردم نیز نسل جوان همواره حامی نظام و انقلاب بوده‌اند و انقلاب اسلامی ایران نیز به نیروهای جوان وابسته است. در جنگ تحمیلی بیش از ٩٠ درصد نیروهای داوطلب ما نیروهای جوان بودند و امروزه نیز در صحنه‌های دفاعی و امنیتی کشور نیروی عظیم جوانان نقش‌آفرینی می‌کند و پشت دشمنان را به خاک مالیده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: توفیقات بزرگ الهی برگرفته از ایمان راسخ مردم ما به اسلام ناب محمدی بوده است و امروز پس از پشت سر گذاشتن تهدیدهای مختلف در مسیر پیشرفت قرار داریم.

سردار جعفری گفت: دشمنان جنگ نرم و جنگ فرهنگی را با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به راه انداختند و تلاش کردند به ایمان و اعتقادات مردم ضربه بزنند. دشمن با هجمه‌های مختلف و ماهواره تلاش می‌کند که ایمان و باورهای مختلف مردم را مورد هدف قرار دهند و آن چه امروز وظیفه هر نیروی مؤمن انقلابی می‌باشد این است که بداند ما چه کاری را انجام می‌دهیم و بدانیم که خداوند از ما چه خواسته و می‌خواهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد برای خدا شرط اصلی ایمان می‌باشد و کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند در راهشان صادق هستند و دشمن ما از اینها می‌ترسد. دشمن با جنگ سخت نمی‌تواند کاری بکند و از جنگ سخت پشیمان شده است و می‌داند که تودهنی محکمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خورد و به دنبال جنگ نرم و شبیخون فرهنگ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر روز در منطقه شاهد شکست‌های آمریکا هستیم و بزرگ‌ترین شکستی که دشمنان در حوزه سیاسی خوردند این بود که با هزینه‌های زیادی تلاش کردند که در عراق دولتی را بر سر کار بیاورند که موافق آنها باشد اما شکست خوردند و نتوانستند. در طول تاریخ کشور عراق شیعه حاکم نبوده است اما امروز قدرت در کشور عراق به دست دولت شیعه‌ای است که با جمهوری اسلامی هماهنگ است و این شکستی برای آمریکاییان است.

سردار جعفری با اشاره به این که باید در مسیری که ولایت برای ما تعیین کرده است، دین خدا را حمایت و همراهی کنیم، افزود: این انقلاب که در ایران شکل گرفته و در منطقه گسترش یافته است به برکت وجود ولایت فقیه و همراهی مردم بوده است و همه مردم چشمشان به رهبری است که چه فرمان و دستوری می‌فرمایند تا رهبری را همراهی کنند و این یاری دین خدا و حمایت از رهبری هیچگاه در طول تاریخ سابقه نداشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید قدر ایمان خود و مردم و همچنین ولایتمداری مردم را بدانیم و امروزه بیش از هر زمان دیگری دشمنان دارند از شایعه‌پراکنی و ایجاد یاس در جامعه استفاده می‌کنند اما نمی‌توانند به اصل انقلاب اسلامی که در دنیا شناخته شده است و ملت‌های آزاده و مظلوم و حق‌پرست ایران اسلامی و نظام ما را می‌پرستند و قبول دارند ضربه‌ای بزنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که امروز انقلاب فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی است و خودشان این گونه اعلام می‌کنند، گفت: اثر انقلاب اسلامی و راه مقاومت در قلب اروپا مشاهده می‌شود و نظام استکبار را به نابودی می‌کشاند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا