خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش بهاره رهنما به انتقادات از تبلیغ “کودک همسری” در “بچه مهندس”

بهاره رهنما با انتشار سکانس‌هایی از سریال «بچه مهندس» در اینستاگرام نوشت: «به نظر من ازدواج کودکان خصوصا دختر بچه‌ها می‌تواند از مضامین مهم کودک آزاری باشد، بارها هم در این باره گفته ونوشته‌ام!

سریال رو که ندیدید لااقل سکانس‌هاش رو ببینید تا به میزان بی‌انصافی برخی پی ببرید! آدمی که صداقت داره خدا همیشه دستش رو می‌گیره ! هر موقع داستانی به دروغ و با نیرنگ برام ساختند خود خدا همه چیز را روشن و شفاف کرد، از چیزی جز خدا نمیترسم و بعنوان فعال حقوق زنان و دختران در ایران (تقدیر شده به‌خاطر تلاش در راستای آرمان پنجم از یونیسف) و کسی که سه سال سفیر انجمن دفاع از حقوق کودکان بوده و لااقل مشاور حقوقی و فعال در نجات چندین پرونده مریوط به نوجوانان محکوم به اعدام، خوشبختانه مسیر و راه مشخصی برای حرکت و مسئولیت اجتماعی خود داشته و دارم! خداوند مکر مکر کنندگان را به‌خودشان باز می‌گرداند.

اینهمه در مورد مضرات و آسیب‌های چند همسری و ورود نکردن به زندگی مردان متاهل نوشتم و کمپین تشکیل دادم باز سایت‌های زرد چندی پیش نوشتند: بهاره رهنما موافق چند همسری است! پس من آموخته‌ام که داور همه اعمال و افکار ما خداست نه عده‌ای فراموشکار که همه چیز را به زعم خود برداشت می‌کنند و مصادره به مطلوب می‌کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا