خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست مادر سعید ملک پور از دادستان برای عفو فرزندش

مادر «سعید ملک پور» در نامه‌ای به دادستان تهران درباره‌ی فرزندش که از 10 سال پیش در حال گذراندن حکم حبس در پرونده‌ای غیرسیاسی است، خواستار این شده که «موافقت خود با عفو او در کمیسیون عفو و بخشودگی را اعلام بنمایید تا در چهلمین سال انقلاب او هم در لیست عفو قرار گیرد».

متن این نامه که برای انتشار در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است در پی می‌آید:

باسمه تعالی

ان تبدوا خيرا او تخفوه او تعفوا عن سوء فان اللّه كان عفوا قديرا (نساء/ 149)

در باره خلق به آشكار يا پنهان نيكى كنيد يا از بدى ديگران بگذريد كه خدا هميشه از بديها درمى‌گذرد با آنكه در انتقام بدان توانا است.

جناب آقای جعفری دولت آبادی دادستان محترم تهران باسلام و دعا

من مادر سعید ملک پور هستم. سعید پدر ندارد و ظاهرا من هم پدر و هم مادر او هستم، اما او بعد از خدا تنها تکیه‌گاه من است که بیش از ده سال است از آغوش مادر دور افتاده و در آغوش زندان و دیوار است. او اگر هر جرمی کرده باشد ده سال سخت که خودتان می‌دانید چندسالش را در انفرادی یا زندان بسته بوده برایش بس است. به مادری که در سن از پاافتادگی، نیازمند یاری پسرش هست فکر کنید. بعد از اینهمه سال که هر لحظه‌اش برای ما به سالی بوده است حتی مرخصی هم نیامده است. من مطمئن هستم رافت اسلامی جز این است  و منِ مادر به رافت اسلامی نظام و شما چشم دوخته‌ام و انتظار دارم با توجه به اینکه همه مراجع ذیربط، از زندان تا کارشناس پرونده، حسن اخلاق و رفتار او را تایید می‌کنند شما که مدعی العموم و مدافع حقوق مردم هستید طعم رأفت اسلامی را به او بچشانید و با توجه به اینکه رییس محترم قوه قضاییه وعده عفو گسترده و بیسابقه داده‌اند، موافقت خود با عفو او در کمیسیون عفو و بخشودگی را اعلام بنمایید تا در چهلمین سال انقلاب او هم در لیست عفو قرار گیرد.

جناب آقای دادستان؛ من از شما نه فقط به عنوان دادستان که به عنوان یک هموطن و یک کسی که می‌تواند احساس پدر و مادری و فرزندی را درک کند تقاضا دارم سعید را مثل یک فرزند ببینید و با رعایت همه قوانینی که به آنها مقید هستید نگاهی مهربان‌تر داشته باشید. من درخواست مرخصی و عفو پسرم را بعد از ده سال از شما دارم، لطفا هرطور صلاح می‌دانید، مقدمات آن را فراهم کنید که همواره دعاگوی‌تان خواهیم بود.

منتظر خبرهای خوب و دعاگوی شما

مادر سعید ملک پور

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا