خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهلت دوباره برای ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده

سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرهای کشور با اشاره به ادامه فعالیت دفاترپیشخوان دولت تا ساعت 17 امروز (پنجشنبه) گفت:‌ با هماهنگی انجام شده مالکان تاکسی های فرسوده ای که رقم آخرسمت راست پلاک آن‌ها اعداد 2 ، 3 و 4 می‌باشد و در روزهای قبل به هر دلیلی نتوانستند ثبت‌نام کنند می‌توانند امروز به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

مهران کفاش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مهلت دوباره برای تاکسیرانانی که در روزهای گذشته نتوانستند در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور ثبت‌نام کنند گفت: این تاکسیران ها می‌توانند امروز پنجشنبه 15 بهمن ماه تا ساعت 17 به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در این طرح ثبت‌نام نمایند.

وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت امروز تا ساعت 17 به منظور ثبت‌نام در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی دائر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز تاکسی‌هایی که رقم آخر پلاک آن‌ها عدد پنج می‌باشد نیز برای ثبت‌نام باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و در ادامه این طرح در روز شنبه 17 بهمن ماه ثبت‌نام از تاکسی های فرسوده ای که رقم آخر پلاک آن‌ها عدد 6 است انجام خواهد شد.

کفاش در تشریح نحوه ثبت‌نام تاکسی های فرسوده تصریح کرد: در این طرح به خودروهایی تاکسی فرسوده گفته می‌شود که عمر آن ها بیش از ده سال باشد. وی گفت: مدارک لازم برای ثبت‌نام از این تاکسی ها شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداری و اصل پروانه فعالیت است.

وی تاکید کرد: چنانچه مدت اعتبار هر یک از موارد فوق به پایان رسیده باشد مراتب در مرحله تائید توسط سازمان های زیربط برای تمدید به اطلاع تاکسیران خواهد رسید.

کفاش افزود: خودروهای جایگزین شامل سمند EF7 و پژو GLX 405 مجهز به مخزن سی ان جی با امکان پیمایش حداقل 300 کیلومتر درهر بار سوخت‌گیری ، GPS برای اندازه گیری پیمایش تاکسی و تاکسیمتر برای اعلام کرایه جابجایی مسافران خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا