خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: در عراق می‌مانیم تا ایران را زیر نظر داشته باشیم

دونالد ترامپ می‌گوید: می‌خواهیم حواسمان به ایران باشد، چون ایران مشکل واقعی است. بنابراین در عراق می‌مانیم تا آنها را زیر نظر داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس نیوز، با بیان اینکه برای زیر نظر داشتن ایران در عراق می‌ماند، گفت: تمام چیزی که می‌خواهم این است که نظارت کنم. ما یک پایگاه غیر قابل باور و گران قیمت در عراق ساخته‌ایم. این پایگاه به خوبی برای کنترل و نظارت بر نقاط مختلف منطقه پر از مشکل خاورمیانه تعبیه شده است.

ترامپ با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت: ایران کشوری شرور است که افرادی زیادی را می‌کشد. می‌خواهیم حواسمان به ایران باشد، چون ایران مشکل واقعی است. بنابراین در عراق می‌مانیم تا آنها را زیر نظر داشته باشیم.

وی همچنین به تکرار موضعش درباره ارزیابی جدید سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا درباره ایران پرداخت و گفت: وقتی آنها می‌گویند که ایران به توافق هسته‌ای پایبند است، من با آنها مخالفم. من این افراد اطلاعاتی را در اختیار دارم اما به آن معنی نیست که باید با آنها موافق باشم.

هفته گذشته مقامات جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارش سالانه خود درباره تهدیدات جهان تائید کردند که ایران به توافق هسته‌ای پایبند است و سلاح هسته‌ای نمی‌سازد. اما این ارزیابی با خشم دونالد ترامپ مواجه شد.

وی با انتشار پیام‌های توئیتری گفت که مقامات اطلاعاتی‌اش وقتی پای ایران به میان می‌آید ساده‌لوح و منفعل هستند و باید به مدرسه بازگردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا