خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جناب رامین! زیاد خودتان را به زحمت نیاندازند!

یکی از مخاطبان انصاف نیوز به نام «سپهر» در کامنتی به ظاهر کنایه آمیز برای خبر «پدرشوهر اصولگرای مهناز افشار درباره ی پسرش: به من چه!» نوشت:

جناب رامین! زیاد خودتان را به زحمت نیاندازند! این خبرنگارهاى از خدا بیخبر به جاى آنكه فقط به «هاشمى و آقازاده اش مهدى» بپردازند در صدد تخریب چهره هاى موجه، انقلابى و متدینى همچون شما و سركار خانم مهناز افشار هستند.

اینها چه میدانند؟ وقتى شما مشغول مبارزه با استكبار جهانى و صهیونیست بین الملل در سیاه چال هاى قرون وسطایى اروپا بودید یا در دهه ی پر خوف و خطر شصت كه اندكى بعد خبر تجاوز دشمن بعثى به خاك ایران اسلامى را شنیدید با آنكه ده سال از این هجوم دد منشانه گذشته بود باز طاقت نیاوردید و با چشم بستن بر رفاه و راحت فرنگ به جهان استكبار «نه» گفتید و پیروزمندانه با پیكرى مجروح قدم به خاك خود نهادید، به این جماعت بیخبر / رسانه چى ها / حق بدهید كه از مبارزات جانانه شما در غرب چیزى ندانند.

باید شرح فداكاریهاى شما را در دهه ی شصت از نسل اول انقلاب پرسید؛ مگر برپایى نماز جمعه هاى دشمن شكن در قلب اروپا یا مبارزات بى امان شما با سرویسهاى اطلاعاتى غربى و… را تاریخ از یاد خواهد برد؟ حاشا و كلا، این جماعت كه جیره خواران هاشمى محسوب می شوند بجاى آنكه به خودش كه از خط اصیل انقلاب منحرف شد و آقازاده اش مهدى كه سرمنشاء فساد است بپردازند دیوارى از دیوار كوتاه شما و فرزند زحمتكش و نابغه تان رامین خان پیدا نكرده اند.

به نظر حقیر شما بیش از حدّ شكسته نفسى می كنید، چرا به ملت و رسانه هاى انقلابى شرح زحمات خود و فرزند محترمتان را نمیگویید؟

چرا از زحمات طاقت فرساى این جوان كار آفرین كه به مدد نبوغ فوق العاده اش توانسته در عنفوان بلوغ به سرمایه چندین میلیون دلارى و البته كاملاً حلال و طیب برسد چیزى نمی گویید؟

به مردم بگویید كه ثروت ناچیز او حاصل كدّ یمین و عرق جبینش بوده و قراردادهاى نفتى یا وامهاى میلیاردى تنها ویژه ی آقازاده ها و از ما بهتران بوده نه شما و فرزند محترمتان كه اصولاً از آب شب مانده پرهیز می كنید.

من در انتها شما را به مقدسات خود سوگند می دهم بیش از این شكسته نفسى نكنید و حقایق را ناگفته نگذارید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا