خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چهل “ماساژور غیرمجاز” در مشهد دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد: ۴۰ نفر ماساژور غیرمجاز در فضای مجازی  شناسایی و دستگیری شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امید نودهی در این باره گفت: در پی رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های تبلیغاتی، صفحات متعددی از تبلیغات غیرمجاز ماساژ آقایان و بانوان مشاهده شد که منتشرکنندگان آن در قالب ماساژ درمانی به دنبال فعالیت غیراخلاقی بوده که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت خراسان رضوی قرار گرفت.

نودهی با اشاره به شناسایی بیش از ۲۰۰ فقره انواع تبلیغات با عنوان ماساژ درمانی در فضای مجازی افزود: پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی با معاون دادستان مشهد در امور فضای مجازی، مأموران پلیس امنیت، تعداد ۴۰ نفر افرادی را که اقدام به ماساژ غیرمجاز و تبلیغ آن در فضای مجازی می‌کردند، طی عملیات‌های جداگانه‌ای در مشهد دستگیر کرد.

وی در ادامه بیان کرد: با بررسی به‌عمل آمده، تمامی خطوط تلفن همراهی که این افراد با استفاده از آن‌ها اقدام به برقراری ارتباط با مشتری‌های خود می‌کنند جعلی است و با استفاده از شناسنامه یا کارت ملی افراد غیر، خریداری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه «اکثر این افراد را جوانان تشکیل می‌دهند»، تصریح کرد: این مجرمان که در طیف سنی ۲۲ تا ۳۲ سال قرار دارند، در حین رسیدگی پرونده قضائی صراحتاً به بزه انتسابی خود معترف شده و اظهار پشیمانی کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا