خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیباکلام نوشته خود، «شاه کشتار نکرد» را می‌خواند

زیباکلام در خرداد 99 در مصاحبه با اعتمادآنلاین: من الان چیزی که می‌نویسم این است که چرا شاه کشتار نکرد؟ باورتان می‌شود! مگر اینکه با من تماس بگیرند بگویند حق نداری این کتاب را بنویسی. اسم کتاب «چرا شاه کشتار نکرد؟» است. مگر اینکه با من تماس بگیرند بگویند حق نداری. کتاب تحت عنوان «چرا شاه کشتار نکرد؟» است. چون معتقدم شاه در دوران انقلاب کشتار نکرد. اگر کشتار کرده بود انقلاب اسلامی به وقوع نمی‌پیوست. اصلاً و ابداً به وقوع نمی‌پیوست. منتها این را نشان می‌دهم. مگر اینکه به من بگویند رضاشاه را ننویس. مگر اینکه به من بگویند «تولد اسرائیل» را ننویس، اصلاً تو ننویس، اصلاً تو فکر نکن. چیزی هم که به صلاح شماست. ولی می‌گویند شما با ایران اینترنشنال صحبت نکن. باشد من با ایران اینترنشنال صحبت نمی‌کنم.

زیباکلام امروز ساعت 8 در کلاب هاوس این کتاب را می‌خواند

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چرا شاه کشتار نکرد؟!!!!!!!!!!!
    متاسفانه همیشه جان مردم ایران برای این آقایون بی ارزش بوده !!!!!
    فقط در 17 شهریور 57 بین 200 تا 800 نفر ( آمار متفاوت )بدستور شاه کشته شدند اونوقت آقا می گه «معتقدم شاه در دوران انقلاب کشتار نکرد» انصاف که نداری ایکاش یه ذره شرف داشتی !!!!
    جان دی. استمپل که خود از مسئولان رده بالای سفارت ایالات متحده آمریکا در ایران بود، بعدها کتابی منتشر کرد و در آن به تحولات قبل از انقلاب اسلامی ایران پرداخت. وی در کتاب خود درباره واقعه میدان شهدا می‌نویسد: «بلادرنگ پس از آغاز برخورد در میدان ژاله، مجروحین حادثه به سه بیمارستان واقع در نواحی اطراف روانه شدند. منابع پزشکی کشته شدگان را بین 200 تا 400 نفر برآورد کردند.»
    این آمار متناقض در نوشته‌ها و صحبتهای افراد دیگری نیز آمده است. مثلا در خاطرات یکی از کارمندان پزشکی قانونی تهران درباره شهدای 17 شهریور 1357 نیز می‌خوانیم: «555 جنازه در قطعه 17 بهشت زهرا دفن شد، که دفن آنها سه چهار روز طول کشید. از طریق ساواک نیز 342 جنازه در بهشت زهرا طی یک ماه به خاک سپردیم.»
    و…

    12
    24
    1. تویی که مدعی هستی وجدان داری در طی مدت چند روز اعتراض به گرانی بنزین چند نفر کشته شدن؟کسانی مثل محسن سازگارا،عمادالدین باقی،گنجی،و خیلی از کسانی که در انقلاب نقش داشتن اعتراف کردن که ما آمار کشته‌شدگان در رژیم شاه رو بزرگنمایی کردیم.یعنی اینا هم دروغ میگن؟بس نیست اینهمه دروغ؟

      16
      3
    2. اینکه کاری نداره یک دستگاه عریض و طویل بنام بنیاد شهید داریم بگید اسم شهدای هفده شهریور را اعلام کند اگر تونست بیش از ۳۲ اسم بده

      11
      2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا