خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت معصومه ابتکار از «دروغ رائفی پور»

کانال تلگرامی «معصومه ابتکار» معاون رییس جمهور از شکایت او به خاطر ادعاهای علی اکبر رائفی پور خبر داده و آن ادعاها را رد کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، کانال خانم ابتکار نوشته است:

«در تداوم تخریب سیستماتیک و جناحی علیه دکتر معصومه ابتکار، اخیر فیلم‌هایی از مدعی اخلاق آقای علی اکبر رائفی پور منتشر شده که فقط به حکم تکلیف تنویر افکار عمومی و نه پاسخ به این فیلم‌ها، به شرح زیر روشنگری می‌شود:

خانم ابتکار هرگز با جمشید آرین هیچ ملاقاتی نداشته است.

نامه‌ای که به آن استناد می‌شود جعلی بوده و آرین بابت همین نامه که در دادگاه جعل آن ثابت شد مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.

همسر خانم ابتکار یک قطره بنزین وارد نکرده و این اتهام در استعلام از مراجع ذی ربط نیز تکذیب شده است.

توافق پاریس اقدامی به جا از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و خانم ابتکار به عنوان نماینده دولت اقدام می کرده، نه به صورت فردی و حتی امضای توافق نیز با ایشان نبوده است.

باقی انشاالله در دادگاه صالحه و سپس در پیشگاه عدالت الهی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. استاد رائفی پور چندین بار خانم دکتر ابتکار را به مناظره دعوت کردند اگر ایشون این ادعا ها رو خلاف واقع میدونن پس چرا تن به مناظره نمی دهند؟؟؟

    37
    1
    1. آخه این رافعی متوهم کیه که آدمهایی مانند شما اینو استاد استاد می بندید بهش؟که اون بخواد با ایشون مناظره تشکیل بده تا این بچه بتونه خودشو بزرگ کنه؟

      1
      15
  2. همین دنیا هم می تونه به دادگاه شکایت کنه و دروغهای(مثلاً دروغ) رائفی پور رو رسوا کنه!……که اگر چنین بود تا حالا هزار باره استاد رو به زندان انداخته بود، اما چیزی حتماً تو چنته نداره و حرف حق جواب نداره و مجبوره یه تکذیبیه الکی تو فضای مجازی بزنه که این حرفا دروغه……………خدا خودش سیاسان کثیف رو تو همین دنیا رسوا و روسیاه و در آخرت هم عذاب الیم بده ان شاالله.

    39
    1. دوست عزیز همین الانش ۱۰۰ نفر اختلاس کردن ولی تو زندونن ؟؟؟؟
      همه شما طرفدارای به قول خودتون (استااااااد رائفی پور ) فقط تحت تاثیر احساسات در سخنانش قرار گرفتید و عقلتونو‌ گذاشتین زمین … این همه سایت یه حرف منطقی ازتون ندیدم ….

      3
      24
      1. من موندم منطق چیه که شما حرف منطقی ندیدید،ایراد نداره ما احساسی حرف میزنیم،استاااااااد هم استاااااااد نیست و یه مجنونه دور از جونش،خب بیاید شکایت کنید بندازید زندان دیگ،آقا شکایت کنه،چطوره که همه به اون دنیا حواله میکنن رائفی پور رو؟شماهایی که حرف از اخلاق میزنید و منطق،کدومتون با اخلاق عمل کردید؟غیر از تخریب و تمسخر بوده کاراتون؟اصلا میگید ایشون مدعی اخلاق هست تو کدوم سخنرانیشون گفتن من مرد اخلاق ایرانم که تا حرف میزنین میگین مدعی اخلاقه؟آقا ته همه این حرفا من یکی جوابی نگرفتم،جواب دارید بدید ندارید دیگ خواهشا حرف از منطق و اخلاق نزنید شما افساد طلب های مظلوم نما

        19
        2
      2. انصاف تو مرد
        یه پاسخ منطقی هم ندیدی؟!
        یک:رائفی پور گفت نماینده مجلس ها گفتن همسر شون وارد کننده بنزینِ
        دو:چرا خانم ابتکار با توجه به درخواست رائفی پور برای مناظره حاضر نیست در مقابل دوربین خبرنگار ها جواب رائفی پور را بدهد و مردم را قانع کند که حق با ایشان است؟
        سه:چرا طبق گفته ی خانم ابتکار مبنی بر شکایت ایشون از جمشید آرین،چرا از رائفی پور شکایت نمی کند تا فرده کذاب معلوم شود؟
        چهار:به نظر شما عقلانی است که ایشون از جمشیده آرین در دادگاه ج.اسلامی شکایت کند و شکایت از رائفی پور را به دادگاه صالحه حواله دهد؟!
        این حرف ها منطقی است یا نه؟
        والا ما نه با خانم ایتکار دشمنیم نه با آقای رائفی پور برادر؛ولی نکته اینجاست که از نظر ما حق با رائفی پور است.
        اتفاقا اگر خانم ابتکار بتواند خلاف ابن را ثابت کند ما تا آخر عمر دعا گوی ایشان خواهیم بود که مارا از گمراهی نجات داده و بسوی حق رهنمود کرده اند
        ولی متاسفانه تا کنون چنین اتفاقی در فضای برابر (مناظره) رخ نداده
        پس حق بدهید که در صحت کلام خانم ابتکار شک کرده و نسبت به ایشان بد بین باشیم
        منطقی بودن عرایض بنده هم مخاطبان تشخیص خواهند داد
        یا علے

        24
  3. تازگیا تو تلگرام شکایت می کنن؟؟؟!!!
    همین دنیا هم می تونه به دادگاه شکایت کنه و دروغهای(مثلاً دروغ) رائفی پور رو رسوا کنه!……که اگر چنین بود تا حالا هزار باره استاد رو به زندان انداخته بود، اما چیزی حتماً تو چنته نداره و حرف حق جواب نداره و مجبوره یه تکذیبیه الکی تو فضای مجازی بزنه که این حرفا دروغه……………خدا خودش سیاسان کثیف رو که دارن تیشه به ریشه ی کشور و ملت میزنن، تو همین دنیا رسوا و روسیاه و در آخرت هم عذاب الیم بده ان شاالله.

    27
  4. خانم ابتکار شما در حد مناظره با استاد نیستید اگر واقعا شجاعت دارید بیایید با شاگردهای استاد مناظره کنید امضایی که شما در آب و هوای پاریس زدید که ترامپ با لگد زد اومد بیرون رو چطور میخواهید در دادکاه الهی جواب بدید؟
    واقعا شما از مرگ نمیترسید ؟
    حداقل چادر سرنکنید این چادر حرمت داره که درکش تا قیامت واسه کسی ممکن نیست ؟
    همان آقای روحانی که بزرگ شما هستش عصمت امام زمان رو قبول نداره
    وای بر شما وای برامثال شما ها
    به خداوند قسم این مردم از شماها نفرت دارند و فقط پای دینشون رهبرشون ایستادند
    جواب حق الاناس کی گردنتون هستش بماند چطوری میخواهید جواب خون این شهیدها رو بدید
    چرا فرزتدان شما جز مدافع حرم نیستند ؟
    قارون از دشمن خودش پولدار شد خداوند اون بلا رو سرش آورد شماها تو شیعه خانه امام زمان از مردم رنج کشیده به جیب میزنید وای که چه روزی هستش روز حشر ….

    20
  5. خانم ابتکار آبروی چادریها را بردی!!! خواهششششششا دست از تظاهر به دین بزرگ اسلام بردارید ..شما وهم مسلکهای اصلاحطلبتون…اصلاحطلبها اسلام وکشور وانقلاب خمینی را نابود کردند ۸۰ملیون انسان روزقیامت جلوی همتونو خواهند گرفت..بدبخت دودنیا هستید..این دوروز دنیا اینققققدددر ارزش داره

    15
  6. برو بخون متن معاهده تاببینین یارو اگه دینم نداشته باشه نمیره یه همچین چیزی رو امضا کنه متنشو ببنید کاری هم به این جناح های سیاسی مضخرف نداشته باشین هیچکس زیرباز این معاهده نرفت آمریکا که اومد بیرون روسیه گفت سال 2020 تازه بررسی میکنیم عربستان گفته است در صورتی که این توافق نامه، باعث ضربه زدن به اقتصاد عربستان نشود به تعهدات خود پایبند می ماند. قطر، تعهد به کاهش انتشار از طریق تنوع بخشی اقتصادی را داده است و هیچ گونه تعهد درصدی و معین برای کاهش میزان co2نداده است. فقط ما رفتیم بی هیچ قید و شرطی امضا کردیم. کاری ام به پوشش این خانم نداشته که چادر میکنه سرش یا نمیکنه این که مهم نیست کاری که کرده مهمه. تازه شکایتم نکرده چون اینجوری میخواد به مردم القا چون اگه شکایت کنه مجبوره توضیح بده براهمین رسوا میشه.

    15
  7. مطمئنا بازم مثل همیشه حق با استاد رائفی پور هس

    17ساله داره میگه اگه حرفارو قبول ندارین بیاین رودررو بشینیم مناظره کنیم و مردم قضاوت کنن ولی یه نفر جرات نکرده بیاد چون همه میدونن حرفای رائفی پور درسته و مستند؛ و میترسن آبروشون بیشتر بره؛ برا همین راه میفتن پشت سرش میگن که چرت میگه، توهم توطئه داره، بی سواده و…. یا اینکه نیش و کنایه میزنن که رائفی پور توی همه چی تخصص داره و…
    در حالیکه حرفای رائفی پور، منطقی ترین حرفاییه که توی این کشور داره زده میشه؛ این رو خائن ها خوب میفهمن و شروع میکنن به جو درست کردن علیه رائفی پور.
    کاش همه درک و فهم رائفی پور رو داشتن؛ کشور آباد میشد…

    4
    1
  8. چه جالب شکایت که نمیکنن فقط ادعا و مظلوم نماییه بعد استاد رائفی پور گفته نماینده های مجلس اینو میگن خوبه خودش ادعا نکرده در ضمن ابتکار رو همه میشناسن الکی طرفداری ازش میکنن و در آخر استاد رائفی پور نه تنها حرف های صحیحی میزنه بلکه بهشون عمل هم میکنه از همه مهمتر وقتی احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و رسانه های معاند خارجی دارن استاد رو تخریب میکنن نشون میده که نه جزو اوناست و حتی برای صلاح مملکت کار میکنه

  9. برای همتون خلاصه می گــم.
    مـگــرشــما اطـلاع نــدارید کـه معصــومـه ابتـــکار یـک یـهــودیالاصل ازخـانـواده های اصـیل صـهـیون می باشد کـه با این مـانتو وچادر پوشش حجاب ایشون نیست این فـقـط وفقـط یک نقــابیـست بـرای پوشش جـنــایت هایی کـه تاکنــون مرتکب شــده….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا