خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نکاتی در مورد اجنه و راندن آنها

در پی انتشار گزارش «آیا جن گیری در قم صحت دارد؟» در انصاف نیوز [لینک]، تعدادی از مطالب مرتبط ادعا شده که در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، بازنشر می‌شود.

سایت تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ 5 دیماه 1390 در متنی با عنوان «نکاتی در مورد اجنه و راندن آنها» نوشت:

ما انسان ها در این جهان تنها موجودات عاقل و دارای اختیار نیستیم ،بلکه موجودات نامرئی دیگری هم هستند که چون ما آدمیان زندگی می کنند دارای عقل و اختیار و اراده هستند و می توانند مؤمن یا کافر باشند صحبت ما در مورد موجودی است به نام “جن” که کم و بیش اطلاعاتی در مورد آن ها داریم در این نوشتار سعی می کنیم به جنبه هایی از حیات و مرگ این موجودات اسرار آمیز اشاره کنیم.

نر و ماده بودن و تولید مثل جنّ‌ها

طبق نصّ آیات قرآن، مسأله زوجیت شامل همه مخلوقات می‌گردد؛ بنابراین، جنّ نیز که یکی از مخلوقات خداوند است دارای دو جنس نر و ماده و توالد و تناسل می‌باشد. خداوند متعال می‌فرماید: «وَمِن كُلِّ شَیْءٍ خَلَقْنَا زَوْجَیْنِ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ ». (ذاریات، 49) ؛ و از هر چیز جفتی بیافریده ایم ، باشد که عبرت گیرید.

این آیه به عمومیّت نر و مادگی تمام موجودات، تصریح دارد و جمله‌ «کل شئ» شامل جنّ‌ها نیز می‌شود.

آیه‌ « وَأَنَّهُ كَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا » (جن، 6) ؛ و نیز مردانی بودند از آدمیان که به مردانی از جن پناه می بردند و بر طغیانشان می افزودند.

جنّ‌ها مردانی دارند و مرد جایی مطرح است که زن نیز باشد، بنابراین آنها هم مرد دارند و هم زن.

در قرآن در توصیف حوریان بهشتی آمده است: « لَمْ یَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ » (رحمن، 56) تأکید آیات در وصف حوریان بهشتی – که قبل از شوهرانشان توسط کسی از جنّ و انسان لمس نشده‌اند – نمایانگر این است که مسأله مقاربت نر و ماده در میان جنّ‌ها همانند انسان جاری است.

حیات و مرگ جن

قرآن کریم درباره مرگ جنّ‌ها می‌فرماید: « وَ حَقَّ عَلَیْهِمُ الْقَوْلُ فِی أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِم مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنَّهُمْ كَانُوا خَاسِرِینَ » (فصلت، 25) ؛ و برایشان همدمانی مقدر کردیم و آنان حال و آینده را در نظرشان بیاراستند و بر آنها نیز همانند پیشینیانشان از جن و انس ، عذاب مقرر شد زیرا زیانکار بودند.

کلمه «قد خلت» مبین آن است که امت‌های جن مانند گروه‌های انسان از بین رفته‌اند. بنابراین جنّ‌ها نیز به اجل‌های معین و معلومی می‌میرند.

برخی معتقدند چون جنّ از موجودات مثالی و فاقد جسم هستند، نسبت به موجودات مادی، اصطکاک کمتری دارند و همین نکته سبب می‌شود که فرسودگی آنها به تعویق افتد و عمر طولانی داشته باشند. (ابن‌سینا، 1366: 74؛ کربن، 1385: 339) اما با استناد به آیات، عمر جن نمی‌تواند فاقد اجل معینی باشد. البته میزان متوسط عمر جن نامشخص است و شاید همان‌گونه که عمر انسان در ادوار مختلف، متفاوت بوده است، عمر جن نیز چنین باشد؛ فقط در مورد شیطان آمده است که به هنگام نافرمانی خداوند به او فرمود: تو از زمره پست‌ترین فرومایگانی و شیطان گفت: « قَالَ فَأَنظِرْنِی إِلَى یَوْمِ یُبْعَثُونَ * قَالَ إِنَّكَ مِنَ المُنظَرِینَ ». (اعراف، 14و15) ؛گفت : مرا تا روز قیامت که زنده می شوند مهلت ده * گفت : تو از مهلت یافتگانی.

برخی «وقت معلوم» و «یوم یبعثون» را به یک معنا گرفته و معتقدند خداوند متعال به طور مطلق به ابلیس پاسخ داد که تو از مهلت یافتگان هستی. (رازی، 1417: 9، 234)

مکان جن

یکی از سؤال‌هایی که درباره‌ جن مطرح می‌گردد، مکان حضور آنهاست. آیات قرآن به حضور جن در آسمان و زمین اشاره دارند. در سوره جنّ آمده است که جنّ‌ها پس از استماع قرآن گفتند: « وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا». (جن، 8) ؛ و ما بر آسمان دست یافتیم و آن را پر از نگهبانان توانا و تیرهاى شهاب یافتیم.

گروهی از پریان در آسمان‌ها به شنیدنی‌ها گوش می‌دادند و بر آن‌ها می‌افزودند و دروغ می‌ساختند تا آنکه ناگهان دچار تیر شهاب شده، از آسمان‌ها به زمین آمدند و در ادامه می‌فرماید « در آسمان برای شنیدن، به کمین می‌نشستیم (اما) اکنون هر که بخواهد به گوش باشد تیر شهابی در کمین خود می‌یابد.»(جن، 9)  جنّ‌ها با استناد به این دو آیه خواسته‌اند بگویند از امروز هر کس از ما در آن نقطه‌های قبلی آسمان به گوش بنشیند، تیرهای شهابی را می‌یابد که از خصوصیاتش این است که تیراندازی در کمین دارد. آنها هم‌زمان با نزول قرآن و بعثت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) از تلقّی اخبار غیبی آسمانی و استراق سمع برای به دست آوردن آن ممنوع شده‌اند. برخی از آیات نیز که به گوش دادن تعدادی از آنها به تلاوت پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) و یا حضور آنها در سپاه سلیمان اشاره دارند نمایانگر حضور جن در زمین هستند. (جن، آیات اولیه؛ احقاف، 29-32؛ نمل، 17) اما از آیات می‌توان استنباط نمود که جن می‌تواند در آسمان و زمین حضور داشته باشد.

دیدن جن

جن از موجودات مجردی است که در جهان مادی از چشم انسان پنهان است، اما مشاهده آنها برای برخی به اذن الهی امکان‌پذیر است. در قرآن نیز به طور صریح به رؤیت جن اشاره نشده، اما طبق ظاهر برخی از آیات، جن‌ها ما را می‌بیند ولی ما آنها را نمی‌بینیم. خداوند متعال درباره بر حذر داشتن بنی آدم از شیطان و اتباع او می‌فرماید:« إِنَّهُ یَرَاكُمْ هُوَ وَقَبِیلُهُ مِنْ حَیْثُ لاَ تَرَوْنَهُمْ ». (اعراف، 27) ؛ اش از جایی که آنها را نمی بینید شما را می بینند.

جن از نظر قرآن مانند فرشته، موجودی نامرئی است ولی گاهی به صورتی ممثّل و قابل رؤیت می‌شود. داستان حضرت سلیمان در قرآن و خدمت جنّ‌ها به آن حضرت، از قبیل ساختن کاخ‌ها و تمثال‌ها (سبá 12و13) و همچنین جریان لشکرکشی او به مملکت سبأ که عفریتی از جن به وی گفت: «من تخت ملکه سبأ را قبل از آنکه از جای خود حرکت کنی نزد تو می‌آورم» (نمل، 17ـ39) نمایانگر تجسم جنّ به صورت‌های دیگر است، زیرا جن از صور مثالی است که به اذن خداوند می‌تواند به هیأت انسان یا به هر شکل دیگری از جمله حیوانات درآید.

شیخ بهایی معتقد است، جنّ‌ها می‌توانند به صور گوناگونی درآیند و یا از صورتی به در شوند و به دیگر صورت‌ گردند. (عاملی، 1363: 422) جنّ‌‌ها وقتی پیش داود(علیه السلام) ظاهر شدند تا او را به سهو و خطای خود مطلع کنند، در قالب صور مثالی بودند و مهمانان حضرت ابراهیم(علیه السلام) که به وجود اسحاق بشارت دادند و بعد از آن به دیار قوم لوط رفته، آن بلاد را خراب کردند نیز در قالب صور مثالی بودند و از طعام ابراهیم(علیه السلام) هم نخوردند؛ از این بیان ظاهر می‌شود که ادراک اشباح و صور مثالی با چشم ممکن است. (هروی، 1363: 196)

برخی نیز بر امکان رؤیت جن با چشم انسان، در حد سالکانی که ابتدای سلوک را پشت سر گذاشته و به مقاماتی رسیده‌اند، تأکید دارند. (ر.ک: طبری، 1363: 5، 52 ـ54)

جن در روایات

با استناد به روایات متعددی که درباره جن وجود دارد، به مهم‌ترین ویژگی‌های آنها اشاره می‌کنیم:

1. جن نیز مانند انسان، دارای روح است با این تفاوت که ارواح‌ جنّ‌ها در جرمی لطیف جا دارند که بیشترین آن آتش و هواست، چنان‌که در بدن آدمی غلبه با آب و خاک است. (ر.ک: مجلسی، 1403: 14، 635؛ صدرالدین شیرازی، 1366: 1455؛ عاملی، 1363: 421و422)

2. جنّ‌ها دارای انواع و اقسامی هستند (قمی، 1363: 1، 186) و برخلاف نظر شیخ محمد عبده در تفسیر المنار که آنها را میکروب و علت و منشأ اکثر امراض معرفی می‌کند (ر.ک: رشید رضا، بی‌تا: 3، 95و96) آنها نیز مانند انسان، اختیار، اراده، تکلیف، ثواب و عقاب دارند.

3. در برخی از روایات آمده است که جن و شیطان هر دو در اصل وجود مشترک هستند، ولی شیطان نوعی از جن محسوب می‌شود که فقط کارهای شرّ از او صادر می‌شود، در حالی‌که جن‌ها هم خوب و بد و مسلمان و غیر مسلمان دارند. (ر.ک: قمی، 1363: 1، 184؛ رضی: خ 133)

4. جن و شیطان گاهی به یک صورتی ممثل و قابل رؤیت می‌شوند. آنها به محضر پیامبر(صلی الله علیه و آله)، علی(علیه السلام) و سایر ائمه می‌آمدند و به یادگیری قرآن می‌پرداختند و مشکلات خویش را می‌پرسیدند. (ر.ک: کلینی، 1405: 2، 342؛ محمدی ری‌شهری، 1377: 2، 827؛ مجلسی، 1403: 18، 83؛ 27، 14؛ 38، 516؛ 39، 164؛ 63، 283)

5. جنّ‌ها ماننـد انسانهـا تغذیه می‌کننـد (ر.ک: حرّعاملـی، 1403: 1، 252؛ نجفــی، 1363: 2، 448) می‌خوابنــد (ر.ک: حرعاملی، 1403: 4، 1067، محمدی ری‌شهری، 1377: 9، 205) توالد و تناسل دارند (ر.ک: حرّعاملی، 1403: 14، 91) و می‌میرند (ر.ک: مدنی شیرازی، 1368 : 2، 9)

چگونگی راندن جن ها و شیاطین

در روایات برای کسانی که از آزار و اذیت جنّیان می ترسند و برای دفع جنّ، دستور العمل هایی ذکر شده است که به برخی اشاره می کنیم:

1- دورى از تنهایى. 2- تغییر مکان و محل زندگى اگر چه به طور موقت. 3- صدقه دادن. 4- خواندن سوره هایى از قرآن که به چهار قل معروفند: که عبارتنداز: «کافرون»، «اخلاص»، «ناس»، «فلق» و نیز خواندن آیه «و ان یکاد»

5- خواندن آیه 83 سوره آل عمران با صدای بلند در مکان های ترسناک. (أَفَغَیرَ دِینِ اللَّهِ یبْغُونَ وَ لَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِی السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ طَوْعاً وَ کرْهاً وَ إِلَیهِ یرْجَعُون)

6- نوشتن دعای معروف به دعای ابودجانه، که در بحارالأنوار ، ج91 ، ص 221-224 آمده است.

7-  امام باقر علیه السلام به فردی که ارواح جنیان او را اذیت می کردند، فرمود: با فاتحة الکتاب و سوره ناس و فلق تعویذ کنید (هرکدام 10 بار) و آن سوره ها را با مشک و زعفران در جامی (ظرفی) بنویسید. برای خوردن و وضو و غسل از آن ظرف استفاده کنید. آن شخص سه روز این عمل را انجام داد و آن پدیده برطرف شد.

8- خواندن دعایی که جبرئیل برای دفع جن به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله یاد داد: «أَعُوذُ بِکلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ الَّتِی لَا یجَاوِزُهُنَّ بَرٌّ وَ لَا فَاجِرٌ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ وَ ذَرَأَ وَ بَرَأَ وَ مِنْ شَرِّ ما ینْزِلُ مِنَ السَّماءِ وَ مِنْ شَرِّ ما یعْرُجُ فِیها وَ مِنْ شَرِّ مَا یلِجُ فِی الْأَرْضِ وَ مِنْ شَرِّ ما یخْرُجُ مِنْها وَ مِنْ شَرِّ فِتَنِ اللَّیلِ وَ النَّهَارِ وَ شَرِّ الطَّوَارِقِ إِلَّا طَارِقاً یطْرُقُ بِخَیرٍ یا رَحْمَان».

9- دور کردن شیاطین به دستور پیامبر صلی الله علیه و آله که فرمود: شیطان دو نوع است: شیطان جنی و شیطان انسی. شیطان جنی با گفتن: لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم دور می شود . شیطان انسی با گفتن صلوات بر محمد و آل محمد از انسان دور می شود.

10- برای پناه بردن از شر شیطان و جن “بسم الله الرحمن الرحیم” بگویید . سوره ناس و فلق و آیت الکرسی را بخوانید. در خاتمه، اگر با انجام این راهکارها و دستورالعمل ها نتوانستید بر ترس خود از اجنه غالب شوید و همچنان از ناحیه آن ها احساس خطر می کنید ، می بایست برای بررسی بیشتر وضعیت خود به روانپزشک مراجعه کنید. گاهی وقت ها برخی انسان ها به خاطر عواملی دچار توهمات و هذیان هایی می گردند که لازم است برای درمان خود به روانپزشک مراجعه کنند و تحت درمان دارویی قرار گیرند. (سفینة البحار، شیخ عباس قمی، تهران، انتشارات دار الکتب الاسلامیه، 1365. ج 1 ، ص186 (ماده جن). کافى،محمد بن یعقوب کلینی. تهران، انتشارات اسوه، 1386 . ج 6 ، ص 385 .)

آیا جن گیری در قم صحت دارد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. من چهار قل رو خوندم اما نمیدونم چرا پشیمون شدم. یعنی چهار قل رو بخونم ازم دورمیشه برای همیشه؟ اگه اینجوره چطور برگردونمش؟؟

      25
      1. هیچ دعایی از دعای حصار قوی تر نیست اینو مطمعن باشید من بارها امتحان کردم نه از آسمان و نه در زمین میتواند آسیب بزند این دعا بسیار قوی است و برای دور شدن و راحت شدن از دست این شیاطین تنها راه نجات دعای حصار است دوست عزیز اگه سوالی داشتین میتونین بهم پیام بدین

        36
        10
        1. سلام .یکی از دوستانم که خانمی ۲۱ ساله هستن در خواب مورد ازار واذیت اجنه قرار میگیرند وگاها موردتجاوز هم قرار میگیرند چه باید کرد

          22
          11
          1. باسلام به گفته برخی ..اینجور خواب ها نشانه ازدواج با جن هست ..که حتی با انسان بچه دارمیشوند

            3
            3
          2. با وضو بخوابه و سوره فلق،ناس،توحید و کافرون رو قبل از شب بخونه

      2. فقط نماز و عبادت خداوند و قران خواندن و متوسل شدن به پیامبر(ص) و ائمه(ع)
        انشاالله که گرفتاری تان حل شود.
        التماس دعا

        8
        2
  1. با حمد و ثنای الهی اگر خداوند مقرر داشته که از هبوط ادم تا امروز ابلیس و فرزندانش زنده باشند و اگر از مرگ انان اگاهم خیلی زمان نمانده که مرگشان فرا رسد همزمان با رستاخیز برخورد ستاره طارق که باعث مرگ اهل باطل خواهد بود و به احتمال قوی ستاره دیگر با زمین برخورد میکند که اشعه ایکس را حامل است و با این اشعه ابلیس و هم نوعانش مرگ را درک میکنند در کل در زمان ظهور مرگشان فرا میرسد

    22
    14
    1. دوست گرامي زبان نوشتنت رو اول انتخاب كن بعد شروع به نوشتن كن شما الان متن رو همزبان به سه زبان عربي و فارسي و انگليسي نوشتي. آيا مدرسه نرفتي؟

      11
      3
  2. باسلام ودرودبه شما
    پسرم22سالشه وقبلا افسردگی داشت وسواس فکری پیش روانپزشک بردم دارودادبهترشداماالان یکماهی هست دوباره
    یه حرکاتی ازخودش نشون میده همش پشت سرشونگاه میکنه عصبی شده مارواذیت میکنه به من وباباش میگه شمامریضی دارید دیونه شدم بخدا میگم نکنه جن زده شده میترسم بردم روانپزشک میگه جنون داره توروقران راهنماییم کنید

    24
    3
    1. ما خودمان توی خانه دچار چنین مشکلات بودیم ازنوع شدیدش ..دعا نویسی وبعضی کارها که میگن بی‌فایده هستش ..ما خودمان خانه آتش روشن کردیم که فوق العاده بما جواب داد چون اجنه شیطانی بشدت از آتش هراس دارن ..آنچیزی که به ذهنتان می‌رسد درمورد آتش روشن کردن توی خانه همان انجام بدین .ببینید که آتش چطور معجزه می‌کند باتشکر

      21
      5
      1. منم مادرم به چند تا دعا نویس نشون داد و همشون گفتن یه جن از بچگیم کنارمه و عاشقه، و تا حدودی اختیارمو دست گرفته، تو بچگی گاهی بدونه اینکه بفهمم چشمام میرفت بالا و سفیدیشو نشون میداد بعد توی 13سالگیم یهو تشنج کردم که دکترا دلیلی پیدا نکردن و گفتن شبیه تشنجه و گفتن شاید از اعصابه، این جن با اینکه قران میخونم و باز سمتمه همه روش رو انحام دادم و تقریباً وقتی دعا میگرفتم بعدچندروز از بین میرفت منم دیگه بیخیال شدم گاهی اذیت میکنه گاه کمک میکنه اما میگه همش باید کنارش باشم نه کسی دیگه بخدا خسته شدم نمیدونم چیکار کنم

        12
        1
    2. در پاسخ به آقای امیر حسین قاسم خانی،من از تجربه گران نزدیک به مرگم و ملاقات کننده پروردگارم واز بچگی برون فکنی روح میکنم .اول بگویم که شیطان جن و شیطان انس را در برون فکنی روح دیده ام و واو به واو قرآن کلام پروردگارمان است برای بهتر شدن فرزندتان آیةالکرسی و سوره ۴ قل را در موبایلتان نصب کن حتی در موبایل فرزندتانو معنی این آیات را بخوانید، مثل مرگ شیطان جن از این آیات خدا میترسند و کلا از بدن و روح آدم و خانه آدم پا به فرار‌میگذارند من دیده ام که میگویم و دوز دارو ها اگر زیاد بشوند فرزندتان امکان گرفتن عوارض دارو را دارد عوارضش را در سایت نگاه کنید حتی تداخل دارویی را و ببینید کدام دارو به فرزندتان نساخته و با مشورت پزشک دوز دارو را کم کنید چون این داروها اگر یک دفعه قطع شوند امکان تشنج فرزندتان هست

      18
      2
      1. سلام من هم به جن زدگی مبتلا شدم جن در بدنم هست ومن را ب شدت ازارمیده نمی تونم برم بیرون چون حیوونا صدا میدن و سگ ها پارس میکنن وتو راهم میان واذیت میکنن تورو خدا بگین چیکار کنم

        4
        4
        1. منم مادرم به چند تا دعا نویس نشون داد و همشون گفتن یه جن از بچگیم کنارمه و عاشقه، و تا حدودی اختیارمو دست گرفته، تو بچگی گاهی بدونه اینکه بفهمم چشمام میرفت بالا و سفیدیشو نشون میداد بعد توی 13سالگیم یهو تشنج کردم که دکترا دلیلی پیدا نکردن و گفتن شبیه تشنجه و گفتن شاید از اعصابه، این جن با اینکه قران میخونم و باز سمتمه همه روش رو انحام دادم و تقریباً وقتی دعا میگرفتم بعدچندروز از بین میرفت منم دیگه بیخیال شدم گاهی اذیت میکنه گاه کمک میکنه اما میگه همش باید کنارش باشم نه کسی دیگه بخدا خسته شدم نمیدونم چیکار کنم

          2
          1
      2. داداش برون فکنم.خیلی هاشون حتی با این کارا کککشون هم نمیگزه.شما چجوری برون فکنی کردی؟/ممیشه توضیح بدی؟ملاقات با خدا!!!دارو!دوز!موفق باشی بنده خدا.از پارک نخر قاطی داره

        9
        2
      3. عزیز متاسفانه خانومم گرفتارش شده و اصلا با این حرفایی ک میگی هم نمیره لطفا آجکر کسی می‌تونه کمکم کنه

        1. من خودمم گرفتار این جریان بودم یسری دعا ها تو اینترنت هس بنویس گردنش بندازه ی دعای ابودجانه ام بخر شب ا بذار زیرسرش مشکل بهتر میشه مطمن باش

    3. عرض سلام .داروهای روانپزشکی تا الان بیماری رو درمان نکرده بدتر هم شدن و در بعضی موارد کنترل کننده هست نه درمان کننده .بهتره از یک استاد علوم غریبه کمک بگیرید نه دعاگیر چون گاهی دعاگیرها کار همان روانپزشک رو انجام میدهند . توکلت به خدا باشه انشاالله مشکلت حل میشه

  3. با سلام.
    اگر خدا نخواهد برگی از درختی نخواهد افتاد.
    پس اجنه هم بدون اجازه خداوند کاری نمیکنند.
    هرگاه انسانی خطا کند و نداند که چه خطایی مرتکب شده و از خدا و قران خدا فاصله میگیرد، اجنه به دستور خداوند بسراغ بنده ی خطا کار میروند تا که هم متوجه خطایه خود شوند و هم باز به خدا و قران خدا بازگردد.
    پس بیاییم خودمان را اصلاح کنیم تا نیازی به اجنه برای اصلاح شدنمان باشد.
    وسلام.

    59
    31
    1. دوست عزیزبچه ی ده ساله چع گناهی می تونه مرتکب شده باشه که خداونداجنه روبفرسته براش؟

      52
      1
      1. این درسته ولی گاهی متاسفانه برخی از اعضای حسود فامیل میرن سراغ جادو کردن و چیزاییو تو زندگی یکی انداختن .این ترسناکه .من چن وقته چیزایی میبینم و دارم اذیت میشم با اینکه قرآن بغل تختمه ولی دوبار دیدمشون قشنگ با چشمام و بار دوم گفتم نه توهمه حتما خوابه و اون رفت سمت پرندم که خواب بود و دستشو برد سمتش یدفعه پرندم پر زد و داد زد و با تعجب اینور اونورو میدید. یا شده حضورشونو بعد اینکه از خواب پریدم حس کردم و به خودم گفتم توهمه بخواب بلافاصله یا برق رفته یا یچیزی شکسته خیلی دعا کردم برن ولی دقیقا آخر هر ماه نشونه ها زیادتر میشه برام و اصن دوس ندارم پامو بذارم جایی که رمال ها هستن و میخوام خودم برطرفشون کنم ولی نمیتونم و از وقتی یوگا کار میکنم انگار خیلی بدتر شده و ظاهرا چاکراهام باز شده الان این آیه های جدیدو دیدم باید بخونم ببینم چیکار میتونم بکنم

        20
        2
        1. ببخشید ولی به یوگا میگن رقص شیطان، با یوگا نه تنها این اجنه ازتون دور نمیشن بلکه بهتون نزدیک ترم میشن

          9
          6
      1. ملیکا جان یه پیشنهاد دارم برات من کسیو میشناختم مشکل تورو داشت اسمشو عوض کرد گذاشت زهرا یا فاطمه دقیق نمیدونم ولی مشکلش حل شد ان شاء الله خدا کمکت کنه

        4
        13
      2. همسر منم تو بچه کی وقتی یه گربه روش پرید این طوری شد اونم تشنج کرد گردنش هم شد تو نو جوانی الآنم یه هو افسرده میشه شبا دست به پاهاش میکشن

        2
        2
    2. سلام همه میگن من یا ما یا بچهمون یا مادر و یاا….‌ جن دیدن اینارو ولش دعای خوب و کارساز بدین ما دعاهای قرآنی و و از احادیث هرکاری کردیم نشد و توسل به دعا نویسان مجرب با کلمات عجیب غریب بشیم ،خودمان مسلمانیم و از ی خانواده و طایفه بسیار مذهبی و دینی و معتقد ولی مشد دعای جادوگری بزارید لطفا

      1. به سایت ایت الله جاودان مراجعه کنید و مشکل رو مطرح کنید و بعد بهتون جواب میدن. دنبال رمال و دعا نویس هم نرید که اینا خودشون با اجنه کار میکنن…

  4. جن هست ترس هم داره چ کاری کنی چ نکنی جن شیطان سمت همه میاد تنهاراهش با خدا بودنه همین تو دلت خدا رو یاد کنی نمیاد سمتت

    اگ حتی طلسم کنن یا دعانویسی علیت کنن فقط خدا رو یاد داشته باش

    30
    2
    1. من خیلی اینکارو میکنم و میرن و تاثیر کاراشون کم میشه ولی بعد اینکا میرن انگار یکی هی میره تمدید میکنه دعاهاشو و دوباره یکی دوماه بعد یا اول برج یا آخر برج شروع میشه. و روزای اولش هی باید باهاشون مقابله کنم خیلی ترسناکه تا باهاشون سر و کار نداشته باشی نمیفهمی حسی که بهت میدنو .حتی وقتی دارم نماز میخونم رو سجده حس میکنم یکی داره نگام میکنه

      14
      1. حرز امام جواد
        یک تکه چوب انار خودت روش بنویس
        اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
        بسم الله الرحمن الرحیم
        اشهد ان لا اله الا الله
        محمد رسول الله
        علی ولی الله
        اگر حروف ابجد این جملات رو هم بلدی کنارشون بنویس یکی همیشه کنارت باشه
        یکی رو بزار درب ورودی منزلتون یه و بهتره یکی هم داخل منزل اونجا که شک داری اجنه بیشتر اونجا جمع میشن ان شاء الله دیگه حتی جرات نمیکنن به خوابت هم بیان

        8
        4
  5. سلام.حدود ۳ماه هست جن زده شدم.هر جا میرم دنبالم میاین..به حرفشون نکنم به خانوادم صدمه میزنن.خانه ام را عوض کردم باز دوباره سر وقتم آمدن .قرآن میخوانم سر زبانم را گاز میگیرن..در خواب حرف میزنم ..بعضی وقتها بچه هام ازم میترسن میگن هیولا…دختر دوساله ام اون ها را میبینه .مرا وادار به خودکشی میکنن که کافر از دنیا برم و به جمعشون بپیوندم…سر انگشتانم بعضی وقتا رژی هست….
    نمیدونم چیکار کنم.

    7
    3
    1. سلام چهار قل و آیت الله الکرسی مرتب بخونید خیلی تاثیر داره سوره و صلوات و سوره یاسین هرروز بخونید.ذکر لاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم مرتب بخونید سرکه با سنگ خلیاب موقع اذان ظهر رو اجاق گاز قرار دهید تا که اذان تمام شود اجاق‌گاز خاموش کرده این سرکه را تا 10روز از گرده و کمرتا نوک پاها خیس کنید بعد از 10 دقیقه خود را بشویید. سرکه طبیعی در منزل حتما داشته باشید در چهار کنچ همه خانهایتام سرکه بریزید و یه مقداری سرکه در کاسه رو باز در خانه بزارید. جن از سرکه بدش میاد و فرار می‌کند

  6. سلام خدمت دوستان گرامی
    ترس از جن علتش ضعف ایمان هست
    اگر از جن می‌ترسید یا حضور جن رو احساس می کنید نمازهای واجب را همیشه اول وقت بدون عجله بخوانید و بعد از نماز چند ذکر را زیاد بگویید و در طول روز سعی کنید مواظب اعمال و رفتار و افکارتان باشید و هر روز یا هرشب موقع خواب سوره جن و سوره ناس و فلق رو بخوانید اگر این کارها رو همیشه انجام دهید به شما قول میدم که دیگه هیچ ترسی از جن ندارید حتی اگر جن را ببینید و یا حضور جن رو احساس کنید مداومت کردن به این کارها شما را از آزار و اذیت جن ایمن می کند. تجربیات خودم رو نوشتم تا شاید بتونم کمکی بکنم به کسانی که از جن می ترسن.

    13
    2
  7. هرکس هر روز سوره یاسین قرائت کنه هیچ طلسمی بهش اثر نمیکنه و همچنین همراه داشتن حرز امام جواد و خوندن هر روز چهار قل

    8
    3
  8. من یه بار که بچه بودم حدود ۳ تا ۴ سالم بود
    یه شب خابیده بودم دیدم یه چیز سیاه قد کوتاه با شاخ اومد جلوی پنجره تو تا با انگشتش به شیشه زد منم داشتم خدا خدا می کردم تو دللم می گفتم یا الله یا الله خدا رو شکر رفت

    1
    4
  9. تایه حدی صحت داره که تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افتد.
    خداوند انسان و جن را افرید و عقل و …. داد که این دنیا عبادت خداوند کنیم و بریم بهشت و اگر نکنیم و راه چاه بریم اخرش جهنم میریم.اجانین هم اخرت دارن وسوال جواب باید پس بدن.اجانین اگه میبینی کسی رو تسخیر گرده مطمعن باش داره کار نادرستی انجام میده و اخر و عاقبتش جهنم هستش.
    در کل چه انسان چه اجانین این دنیا هرچه کاشتیم در اخرت برداشت میکنیم.اونا هم جهنم و بهشت دارن و خداوند اونا رو هم مثل ما ازاد گذاشته میخوان گناه کنن میخوان ثواب کنن.فقط کاری ب کارشون نداشته باش اونا هم کاری به ما ندارن.زدی میخوری.یواش زدی ممکنه محکم بخوری دست قدرت هرکی بیشتره.یاهو حی حق

    6
    1
  10. من تجربه گر نزدیک به مرگ و از بچگی به راحتی برون فکنی روح میکنم و از ملاقات کنندگان پروردگار مهربانم دوستان بجز از بزرگی و زیبایی خدا از کسی نترسید اونهایعنی شیاطین جن و انس ارتعاش بسیار پایینی دارند ولی پروردگارمان کل جهان هست وقتی این موجودات را میبینید کافیه بگید خدایا از شر شیطان به تو پناه میبرم خیلی سریع از در و دیوار فرار میکندالبته در برون فکنی اول که انجام میدهید اول بگویید خدایا از شرشیطان به تو پناه میبرم و بعد پروردگاررا صدا بزنید یا به آسمان بروید و صدایش بزنید البته اونهایی که بیماری صرع یا روحی میگیرند معنی قرآن را بخوانید و به آن عمل‌کنید و از شرشیطان به خدا پناه ببرید تا شفا پیدا کنید من اینطوری بیمارم را شفا دادم چون شیطان انس درون انسانها را گاهی با موهبت الهی میبینم و با کمک پروردگار خارجش‌میکنم البته کار خداست نه من.یادمان نرود در قرآن پروردگارمان فرموده با هر انسان به شیطان فرزندی میدهد تا مورد آزمایش و امتحان قرار بگیریم.فقط به گفته های‌خدا عمل کنید وبه همه عشق بورزید و متنفر از کسی نباشید

    5
    3
  11. سلام . من یه پسر عمو دارم بیست سالشه مدتی هست حرکات و حرفای عجیبی میزنه بدون دلیل میخنده یا یدفعه سرشو میچرخونه پشت شبا کابوس میبینه همش حرف از خودکشی میزنه حتی ازم میپرسید شاهرگ دقیقا کجاست نمازهم میخونه همش تو خونه قرآن میزاریم اما درست نمیشه بردیمش پیش یه آخوندی میگفت یه جن مونث هندی تو جسمشه پدر ومادرش دارن دیونه میشن لطفا کسی راهنماییم کنه

    3
    1
    1. سلام خسته نباشی حتما ببرین پیش یک روانپزشک خوب تا درمانش کنن احتمال داره بیماری روحی و روانی گرفته باشه هر چه سریعتر ببریدش پیش دکتر روانپزشک تا کاری دستش نداده خدای نکرده سریع

      2
      2
  12. تقریبا 5 ساله که از شرشون خلاص شدم نشانه های نفوذ نداشتم ولی آزار و اذیت هاشون رو هنوزم به وضوح یادمه
    حس زیر نظر گرفته شدن کابوس های هر شب بی خوابی ها بی اشتهایی ها همین 24 ساعت روز همراهم بودن
    حضورشون رو فقط خودم حس نمیکردم که بگم خودم توهم زده بودم خانوادم هم متوجهشون میشدن
    گم شدن اشیاء خونه و بیش تر وسایل شخصی خودم و … صحبت کردن راجبش سخته
    یادم نمیاد دقیق چیکار کردم ولی شب ها همیشه یکیو کنارم داشتم از نظر روحی به خودم امید و حس امنیت بیش تری میداد
    آیته الکرسی رو زیاد می خوندم و از وقتی که خونمون رو عوض کردیم دیگه حضورشون رو حس نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا