خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه به پزشکیان در دفاع از لغو سخنرانی لاریجانی

سه تشکل دانشجویی اصولگرای کرج از جمله یک بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس، از فشارها برای لغو سخنرانی لاریجانی در کرج دفاع کردند.

به گزارش انصاف نیوز، متن این نامه که در کانال تلگرامی سعید زیباکلام منتشر شده، در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بترسید از روزی که مردم بفهمند در ذات شما چیست» امام خمینی (ره)

نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی

جناب آقای پزشکیان

سلام علیکم

متاسفانه در روزهای اخیر شاهد موضع نسنجیده حضرتعالی همراه با شانتاژ وسیع رسانه‌های زنجیره‌ای در واکنش به مطالبه به حق مردم استان البرز و امام جمعه انقلابی کرج در رابطه با لغو سخنرانی رئیس مجلس در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم.

حتما مستحضرید انتخاب نماینده‌ای که در شهر خودش، نفر دوم شده است و قبلا که بعنوان سخنران حوزه خودش معرفی‌ شده مردم با مهر و لنگه کفش از وی استقبال کرده‌اند بعنوان سخنران در یک استان دیگر اقدامی بس نسنجیده است. نسنجیده‌تر از آن موضع‌گیری علیه طومار و امضای مردم که اولی‌ترین حق اعتراض و قانونی‌ترین شکل آن است می‌باشد. بدتر از همه سوء‌استفاده از تریبون مجلس برای حقنه کردن بهارستان‌نشین‌ها بعنوان سخنرانان جشن انقلاب مردم است.

جالب است که مثل شورای هماهنگی تبلیغات، در نظر نمایندگان‌ مجلس نیز، حتی راهپیمایی کنندگان بعنوان وفادارترین آدم‌ها به انقلاب هم، فقط حق دارند توده باشند. یعنی هیچ سهمی در برگزاری مراسم، انتخاب نمادین مسیر، انتخاب سخنران و سین‌ برنامه ندارند. حتی اگر بعد از انتخاب سخنران با یک طومار نظرشان را اعلام کنند جرم کرده‌اند. فقط باید به خیابان بیایند و جمعیت باشند تا هلی‌کوپتر انبوه بودن‌شان را از بالا فیلم بگیرد و خلاص.

ما معتقدیم اقدام انقلابی مردم کرج به نوعی خط‌شکنی و آغاز دومینویی است که إن‌شاا… شروعی خواهد بود برای نقش‌آفرینی مردم در برگزاری جشن انقلاب‌ خودشان.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرج

انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج

چند واکنش به دیدار مسیح علی نژاد با پومپئو

اتهام حامی میرسلیم به اصلاح طلبان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سوالی که پیش می آید این است که طومار و امضاء چقدر می تواند بیان کننده نظر اکثریت یک شهر یا منطقه باشد؟ من فکر میکنم این روشهای ناصواب کلاً باید برچیده شوند.

  2. گویی فقط این جشن و تعیین تکلیف های این دوستان محافظه کار اقتدارگراست، که باید حرف آخر را می زند و آن هایی که می آیند باید از این ااقلیت پر مدعا تبعیت کنند!؟! این ها سرآغاز دیکتاتوری به نام دین و انقلاب است!
    گویی در این کشور چندین انتخابات برگزار نشده و گرایش غالب نیز، سمت وسوی کار را مشخص نکرده و حرف مرد نیز یکیست!
    بیست و دو بهمن هم نماد ملی نخواهد بود و وحدت نیز سیری چند؟!
    این مدعیان ولایت نیز گویی راهنمایی رهبر را نیز نشنیده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا