خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه فراکسیون اميد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن، از قولی سه گانه و نهادهای حاکمیتی خواست یکپارچه درصدد رفع مشکلات مردم برآیند.

در بیانیه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است:

«انقلاب اسلامی ایران این روز‌ها در آستانه چهلمین سالگرد خویش به سر می‌برد و این ما هستیم که باید ضمن ارائه کارنامه‌ای منصفانه از عملکرد این‌ سالیان به پرسش‌های جدی و مطالبات اساسی اقشار مختلف خاصه جوانان پاسخ دهیم.
انقلاب اسلامی بر دو بال جمهوریت و اسلامیت به پیروزی رسید و اگر هر کدام این دو بال آسیب ببیند حرکت کلی جمهوری اسلامی ایران به سوی توسعه نیز با مخاطره روبرو می‌شود.

در ایامی که بار دیگر بدخواهان و در راس همه آنها امریکا تیغ تحریم را بیرون کشیده و آنان که راه را گم‌کرده‌اند همنوا با استعمار، آرزوی شکست ملت ایران را دارند باید بیشتر از هر زمانی به قدرت مردم این سرزمین اعتماد کرد.

تجربه تاریخی ما نشان داده است هرجا کنار مردم ایستادیم و سخن و خواسته آنان را عمل کردیم در داخل و خارج کشور ظفرمندی نصیبمان شد و هر کجا از مردم و خواسته‌هایشان فاصله گرفتیم دچار آسیب شدیم.

امروز قوای سه گانه و نهادهای حاکمیتی وظیفه دارند با پاسخگویی در برابر مردم به تلاش برای بهبود وضعیت کشور بپردازند. شرایط پیچیده اقتصادی داخلی و خارجی به گونه‌ای است که نمی‌توان تنها از یک قوه انتظار عمل داشت و سایر دستگاه‌ها نظاره‌گر باشند. قوای سه گانه و نهادهای حاکمیتی باید یکپارچه درصدد رفع مشکلات مردم برآیند. بی توجهی به خواست ملت با هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست.
در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ما همچنین موظفیم به سوالاتی بنیادین‌تر از گذشته نیز پاسخ دهیم. امروز ما در برابر نسلی پرسشگر قرار داریم که علاقمند و تشنه آشنایی با انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است. آیا ما توانسته‌ایم علل انقلاب و خواست تاریخی مردم را در دوران مبارزه و پیروزی شرح دهیم؟

امروز نیز به مانند تمامی این سال‌ها نیازمند انسجام و وحدت ملی هستیم. این وحدت حاصل نمی‌شود مگر با نوعی از گفت و گو و مدارا با مردم.
باید عزمی راسخ برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد و همه قوا و دستگاه‌ها که نقشی در اداره کشور دارند به یاری دولت برآیند. دولتی که منتخب ملت سرافراز ایران است و در خط مقدم مقابله با توطئه‌های خارجی است باید بتواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های بی‌نظیر ایران از این دوران سخت نیز عبور کند. در طول تمامی این چهل سال در زمان حیات پربرکت امام راحل و چه در دوران زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دولت‌ها همواره از حمایت رهبری انقلاب برخوردار بوده‌اند. لذا هیچ فرد یا جریانی حق ندارد به واسطه برداشت خود از گفته‌های رهبری انقلاب علیه دولت منتخب ملت سمپاشی کرده و امید مردم را به یاس بدل کند.

دولت و کارگزارانش نیز باید تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم به کار گیرند. در این ایام سستی و غفلت از هیچ کس پذیرفته نیست. همه باید در برابر مردم پاسخگو باشیم.

اینک که چهل سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته دیگر مجادلات سیاسی نباید برای مفهومی به نام ایران اسلامی خطرآفرین باشد. نباید با دامن زدن به مباحث و اختلافات آتش در خرمن انقلاب و کشور انداخت. دست دشمن پشت تمامی توطئه‌های اختلاف افکن دیده می‌شود اما غافلان ناآگاهانه در همان چارچوب رفتار می‌کنند.
بار دیگر یاد امام عزیز و همه شهدایی که در راه استقلال و آزادی این کشور جان خود را فدا کردند؛ گرامی‌ می‌داریم. ما همچنان معتقدیم راه استقلال وآزادی از مسیر ۲۲بهمن عبور می‌کند پس پرشورتر از همیشه به استقبالش می‌رویم.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان از تمامی آحاد ملت دعوت می‌کند تا در راهپیمایی پرشکوه یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر عزم راسخ ملت را به نمایش گذارند.
سرفراز و در اهتزاز باد پرچم مقدس ایران
اسلامی و پیروز سربلند باد ملت مقتدر و بزرگ ایران»

فراکسیون اميد مجلس شوراي اسلامي- بهمن ۱۳۹۷”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا