خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای موسس آمازون درباره توطئه ترامپ و بن‌سلمان عیله او

موسس و مدیرعامل شرکت اینترنتی آمازون روز جمعه اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی با همراهی هفته نامه ‘نشنال انکوایرر’ علیه وی دست به یکی کرده اند و قصد اخاذی از وی را داشته اند.

به گزارش سیتنا به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24، اختلاف های عمیق میان جف بزوس و هفته نامه ‘نشنال انکوایرر’ زمانی آغاز شد که این هفته نامه، چندی پیش برخی از پیام های خصوصی وی را منتشر کرد. بنیانگذار آمازون معتقد است که مالک هفته‌نامه آمریکایی ‘نشنال انکوایرر’ قصد اخاذی از او را داشته و وی را تهدید کرده است که تعدادی از عکس‌ها و پیامک های خصوصی اش را منتشر خواهد کرد.

بزوس معتقد است که علت انتشار اطلاعات خصوصی وی در هفته نامه نشنال انکوایرر، دشمنی است که وی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دارد.

مدیرعامل شرکت بزرگ اینترنتی آمازون، همچنین انگشت اتهام را به سوی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی گرفت و از پیوندهای میان این هفته نامه آمریکایی با وی پرده برداشت و یکی از علل این دشمنی را فعالیت جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار به قتل رسیده سعودی در روزنامه واشنگتن‌پست آمریکا عنوان کرد؛ چرا که این روزنامه در مالکیت جف بیزوس است.

دونالد ترامپ تا کنون بارها و به‌ویژه در پیام‌های توییتری خود به انتقاد از مدیر آمازون پرداخته و او را متهم کرده است که از طریق روزنامه واشنگتن‌پست سعی دارد او را بی اعتبار کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا