خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه‌ی یک مخاطب از کیهان: به ارگان مذهبی‌های افراطی تبدیل شده‌اید

/ روزهای انقلاب /

در ۱۷ بهمن ۵۷ یکی از مخاطبان روزنامه کیهان با انتقاد از تغییر روش این روزنامه در ستون کیهان و شما  نوشته بود: از وقتی گروهی بخاطر اعتراض به روش کیهان در ساختمان روزنامه متحصن شدند روش روزنامه به کلی تغییر کرده و به شکل ارگان مذهبی‌های افراطی در آمده است.

به گزارش انصاف نیوز، آخرین سردبیر  این روزنامه تا آستانه ی انقلاب امیر طاهری بود اما با نزدیک شدن انقلاب سال ۱۳۵۷ شورای سردبیری جدیدی در کیهان شکل گرفت که رحمان هاتفی در رأس آن قرار داشت؛ هاتفی تا نیمه‌ی سال 58 سردبیر کیهان باقی ماند در طول این دوران مدتی ابراهیم یزدی و مدتی هم سید محمد اصغری مسوولیت کیهان را برعهده داشتند. همچنین سید محمد خاتمی نیز مدتی با حکم امام خمینی نماینده‌ی ولی فقیه در کیهان بود.

در اواسط دهه هفتاد پس از دوران مهدی نصیری، حسین شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه و مؤسسه کیهان شد که نماینده‌ی ولی فقیه در این مؤسسه نیز هست. از آن زمان کیهان روند جدیدی را پیش گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. گلایه‌ی یک مخاطب از مخاطب کیهان: به یک لائیک افراطی تبدیل شده‌اید! مذهب نه افراطی داره و نه معتدل، مذهب مثل قانون، قانون داره که باید اجرا بشه. البته که قانون هم چراغ های سبز و قرمز و زرد داره. و حضرتعالی به مجری و پیروی کننده از این چراغ ها نسبت افراطی میزنی که خود نوعی افراط می باشد. اگه قوانین چراغ ها اجرایی نشود هرج و مرج فراگیر شده و شما به نو دلواپسان گرین کارتی می پیوندی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا