خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقص و پایکوبی در مترو

رسانه حرف تازه نوشت: به تازگی انتشار فیلم رقصیدن زنان در مترو تهران جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به یکی از بحث و جدل های تند و سوژه داغ روز شبکه اجتماعی تبدیل شده است

اینروزها انتشار چند ویدیو از رقص و آواز چند زن و دختر جوان در یکی از واگن های قسمت بانوان متروی تهران حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد

این فیلم رقص که ظاهرا با گوشی موبایل در یک واگن در حال حرکت مترو تهران گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

کلیپی که با گوشی موبایل در یک واگن در حال حرکت متروی تهران گرفته شده و در این فیلم نشان داده می شود که چند خانم، برخی بی حجاب و بدون روسری و برخی با حجاب در یکی از واگن‌ های ویژه زنان،‌ به رقص مشغول هستند و مسافران مترو که در قطار حضور دارند، شاهد این حرکات موزون هستند. کلیپ رقص در چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌ های اجتماعی از جمله یوتیوب و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته و برخی موافق و برخی مخالف این حرکات و اعمال زشت هستند که در زیر برخی نظرات و واکنش ها کابران را میخوانید:

واکنش کاربران

همینو کم داشتیم 😂

***
مترو هم داستانی شده 😍

*****
خداوندا شفا بده ، بعضیا زحمت کشیدن معروف شد ،بعضی هااا

****این تازه خوشمزه عطاویچ رو همین الان با 40 هزار تومن تخفیف بخر!مشاهدهتبلیغ

با مترو!!!

***
چه کار احمقانه و بی کلاسی .هر کاری جایی داره .افرادی که اونجا هستن چه جور ایشون را تحمل میکنند‌. اینجا مکان عمومی اختصاصیه. با خیابون و پارک فرق داره.

*****
کاش یاد بگیریم از هر چیزی فیلم نگیریم
بیچاره صورتشو چه جوری پوشونده که نشناسنش

*****

مترو رو با پارتی اشتباه گرفتن

*****

فارغ از نفس کار، این ویدیو اساسی حالم رو خوب کرد.

***

اگه فردا رفتید توی مترو و دیدید یه سری عروسی گرفتن اصلا تعجب نکنید!

***

شادی‌ های کوچک لحظه‌ ای.

****

تو مترو مزاحم بقیه شدن و از این کار حس خوبی هم دارن. یکبار خسته و با سردرد شدید از کلاس برمی‌گشتم، دو تا آقا وارد واگن بانوان شدن و گیتار زدن. خیلی هم بد می‌زدن، سروصدای بدی هم ایجاد کرده بودن!

*****فروش ویژه انواع صنایع دستی ، خرید مستقیم از تولیدکنندهدیدار از سایتتبلیغ

مترو دیگه کم کم داره به یکی از نقاط و جاذبه‌های گردشگری تهران تبدیل میشه!

*****

در کشورهای توسعه یافته طرف تلفنش رو تو قطار و اتوبوس جواب نمی‌ده، که مبادا برای بقیه‌ی مسافرا ایجاد مزاحمت کنه اما اینجا…!

****

همیشه شاد باشید.

****

فک کن مردمی که زیر این همه فشار و استرس انقد خوشن اگه وضعیت خوب بود چکارا که نمیکردن. با این ویدئو لبخند نشست رو لبم.

بانک صادرات

پیام

  1. من آدم شادی هستم ولی شدیداً و قطعاً با اینجور ایجاد مزاحمت ها و آزارها به بهانه رقص و شادی در اجتماعات مخالف هستم. اینجور رفتارها عین بی کلاسی و بی ادبی و بی احترامی به حقوق شهروندان است و این افراد معلوم الحال هستند . لطفاً برخورد شود .

    47
    26
  2. متاسفم برای کسی که زیبایی و جذابیت خودش را در معرض چشم نامحرمان میدارم یا کمبود داره و میخواد جلب توجه کنه و یا میخوادهنجار شکنی کنه بهرحال متاسفم

  3. باسلام،خطاب به مسؤولین سایتهای داخلی من جمله انصاف نیوز اگرحداقل باخودتان صادقیوانصاف دارید،نظراینحقیرراهم نشان دهید.عرض شودتعجب وتأسف اینجاست که چراوقتی تمنای رزق وروزی داریم باخداونددوست میشویم ولی وقتیکه عملی دردشمنی باخداوندو اوامرالهی رخ میدهدهمگی جازده وحتی آن عمل شیطانی راتحسین هم میکنیم؟!چرا؟!چطور؟مگرنمیدانیم که خداوندحتی نگاه به نامحرم راحرام امرفرموده ونیزمگرنمیدانیم خداوندآیه ایمختص حجاب درقرآن امرفرموده؟مگرنمیدانیم فقط کسانیکه تقواوحیا پیشه میکننددوست خداوندوبه خداوندنزدیکترندوهمین بندگان رستگارمیشوند؟!یافقط دوست داریم هرآنچه که میل ماست یااحادیث دروغینی که هیچ سنخیتی وتطبیقی باآیات قرآن الهی ندارندرابپذیریم مثل آن روایت کذب وشیطانی که زنی زمان حضرت موسی(س) درحال رقصیدن بوده ووقتی پیامبرخداوند،مخالفت میکندباتأییدخداوندمواجه میشود!عزیزانپیامبراکرم میفرماید هر روایت وهرحدیثی که شنیدیدباقرآن مطابقت دهیداگرصدقیت داشت معتبروحق است وگرنه باطل وگمراه کننده مثل وقتی فقرازدری واردمیشود،ایمان از در دیگر بیرون میرود!!!این روایت دروغین دقیقاًدرضدیت باآیات قرآن است ،چراکه طبق فرمایش خداوند،خداوندبندگان مؤمن رابافقروگرسنگی،بیماری،مال وفرزند ودرسختیهاومعضلات امتحان وآزمایش مینمایدتافرق مؤمن حقیقی باغیرمؤمن مشخص شودپس اگرمادرزمان پیامبران یادرتبعیت ازآنهابایدمسبودیم چکارمیکردیم ؟!حال درزمانه خودعده ای غافل،نادان ویادانسته وبالجاجت درنافرمانی ازخداوندگرفتارالقائات شیطانی وشرنفس شده وباعث گمراهی وعذاب خودودیگران میشوند،آیادرمحضرخداوندشرم وحیانمیکنیم وازخداوندوآخرت خودنمیترسیم وطبق فرمان ودستورالهی نبایدباآنهامقابله وحکم خداوندقهاررااجرانماییم؟!تاچه حد ما جماعت ازقرآن که احکام هدایت بشریت ونوع چگونگی زندگی خداپسندانه دراین اسفل السافلین وبویژه دوره آخرالزمان است،فاصله گرفته ایم ودرجبهه ابلیس وابلیسیان قرارگرفته ایم؟!عزیزان بدحجابی،بی حجابی،بی حیایی،بی غیرتی وبی شرفی خلاف امرخداوندودردشمنی باخدامحاسبه میشودواین خواست خداونداست،اگرنمیدانیم برویم درست ودقیق تخقیق کنیم تاعمرمان درجهالت وجهنم به سرنیامده.باتشکر

    1
    1
  4. سلام، رضا هستم. من کاملا مخالف هستم چون یه مکان عمومی با جاهای دیگه فرق داره که بعضیا اشتباه گرفتن،ما خودمون حقوق خودمون رعایت نمیکنم اون وقت توقع داریم دولت فلان کار فلان حرکت انجام بده، پس حق وحقوق شهروندی چی میشه؟ احترام به حق دیگران کجا رفته؟ این افراد مسموم والحال فقط دنبال جلب توجه هستن کاملا مشخصه که ترور شخصیتی شدن، باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا