خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست خبری برانکو پس از نخستین شکست پرسپولیس در لیگ

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش هفت، هشت فرصت خوب گلزنی را در مقابل فولاد از دست داد.

به گزارش ایسنا برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است. همیشه بازی در اهواز سخت بود. اولین باختمان در این فصل را تجربه می‌کنیم. کسی نخواهد بود که ما را برای رسیدن به اهداف‌مان متزلزل کند. طبیعی است که اگر چه بازی را باختیم ولی هفت، هشت موقعیت گل را در نیمه اول از دست دادیم. به همین خاطر به میزبان تبریک می‌گوییم.

سرمربی پرسپولیس درباره جای خالی شجاع خلیل‌زاده در این مسابقه نیز، خاطرنشان کرد: طبیعی است که خلیل زاده مدافع وسط ما است و در حد تیم‌ملی بازی می‌کند. در چنین دیداری جای او خالی بود.

او در واکنش به این سوال که از عملکرد محمد نادری راضی است، تاکید کرد: این اولین بازی او در یک زمین بسیار سخت بود. به طور کلی از کار او راضی هستم. نمی‌خواهم درباره پنالتی نظر بدهم. باید بعداً این صحنه را ببینم.

برانکو در پایان در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گل مردود فولاد در ابتدای بازی به پرسپولیس، سالم بود، نداشت.

بنا بر این گزارش  پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی پرسپولیس بعد از شکست این تیم در نشست خبری اظهار کرد: جدای از نتیجه و اتفاقاتی که در زمین رخ داد، در ابتدای بازی نتوانستیم وارد رختکن شویم. وقتی وارد رختکن شدیم، شرایط نامناسبی وجود داشت. این شرایط شایسته برگزاری مسابقات لیگ برتر نیست. البته این مرتبه با کمال ارامش وارد شهر شدیم. این موضوع ارتباطی به فوتبال ندارد. این موضوعات ربطی به بحث فوتبال ندارد. همه اذعان می‌کنند که پنالتی گرفته شده در زمین درست نبود. البته این مسائل را نگفتم که به پیروزی فولاد خرده بگیریم. این مسائل را در واکنش به کسانی می‌گویم که مرتب می‌گویند به پرسپولیس لطف می‌شود و همه شرایط برای این تیم در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از نیمه اول، وقتی وارد رختکن شدیم، چراغ‌ها خاموش بود و بازیکن بدون استراحت و به دست آوردن آرامش وارد زمین می‌شود. ار هر کسی می‌پرسیم چه اتفاقی افتاده کسی پاسخگو نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا