خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میرزاده روز دانشجو در واحد تهران غرب

مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو امسال با حضور حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران غرب این دانشگاه خبر داد. 
به گزارش دریافتی انصاف نیوز، علی قدمیاری با اعلام این خبراظهار کرد: «امسال برای اولین بار طبق بخشنامه جامعی که صادر شده است، در راستای تکریم دانشجو قرار شده که مراسمی ویژه برای این روز برگزار شود که در آنها مسئولان با دیدگاه‌های دانشجویان آشنا شوند. این بخشنامه در سال‌های گذشته به این جامعیت نبوده است.» 
مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «برنامه‌های 16آذر به جای اینکه برنامه‌ای متمرکز باشد در همه واحدها پراکنده شده است. پیش از این واحدها و استان‌ها در مراسمی متمرکز شرکت می‌کردند، اما امسال مراسم 16آذر پراکنده است که باعث تعامل واحدها و دانشجویان می‌شود و دانشجویان دیدگاه‌های خود را بیان می‌کنند.» 
وی افزود:سعی شده است که برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی برای امسال دانشجومحور باشد و آنها مسئولیت برگزاری این برنامه‌ها را داشته باشند، این امر تفاوت دیگر برنامه‌های روز دانشجوی امسال با سال‌های گذشته در این دانشگاه خواهد بود. 
قدمیاری تاکید کرد: بنای دانشگاه آزاد اسلامی همکاری با همه تشکل‌ها با سلایق مختلف و حمایت از آنها برای برگزاری مراسم است. توجه به جنبه‌های مختلف اعم از علمی، فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های صنفی، در کنار موضوعات سیاسی تفاوت دیگر برنامه‌های امسال خواهد بود.
وی ادامه داد: «رویکرد ما این است که برنامه‌های فرهنگی فاخری باشد که در این برنامه‌ها نمایشگاه عکس موضوعی و کارهای فرهنگی مثل تئاتر در برنامه روز 16آذر پررنگ‌تر از سنوات گذشته اجرا شود.»
مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در پایان از حضور200 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از دانشجویان این دانشگاه در مراسم روز 16آذر که با حضور رئیس‌جمهور در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران یا ایران برگزار می‌شود  خبر داد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا