خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افزایش ظرفیت ١٠٠ میلیون متر مکعبی گاز تا پایان سال

وزیر نفت گفت: تاکنون بخش زیادی از برنامه افزایش ١٠٠ میلیون مترمکعبی تولید گاز، محقق شده است و تا پایان سال نیز مابقی این افزایش ظرفیت تحقق می یابد.
به گزارش ایرنا، بیژن زنگنه درباره نشست مشترک با نمایندگان مجلس گفت: این جلسه خوب و سازنده بود، ضمن آنکه تبادل نظر و گزارشی نیز از روند توسعه پارس جنوبی ارائه شد.
به گفته وی، اعضا کمیسیون نیز برای بهبود این منطقه رهنمودها و دیدگاههای خود را بیان کردند و وزارت نفت این نظرات را دنبال می کند.
وزیر نفت در پاسخ به این پرسش که آیا وعده افزایش ١٠٠ میلیون مترمکعب گاز تا پایان سال محقق می شود، تاکید کرد: این برنامه اجرا می شود زیرا تاکنون بخش زیادی از آن محقق شده و انشاالله تا پایان سال نیز بیشتر از برنامه تحقق می یابد.
زنگنه در پاسخ به این پرسش، که در خبرها آمده بود، احتمال واگذاری باشگاه فوتبال راه آهن به وزارت نفت در ازای طلب این دستگاه از بدهکار کلان نفتی وجود دارد، توضیح داد: به هر حال قرار است اموال آقای بابک زنجانی به ما واگذار شود البته درباره قیمت و از نظر ارزشی باید نهایی کنیم ولی اینکه ما بخواهیم باشگاه داری کنیم، ‘نه’ ما می خواهیم این باشگاه را واگذار کنیم.
به گزارش روابط عمومی وزارت نفت، زنگنه در خصوص احتمال تحقق قیمت نفت 72 دلاری در بودجه سال 94 نیز گفت: این پیشنهاد است و بررسی می شود زیرا همه موارد در لایحه بودجه پیشنهاد است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا