خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پپ گواردیولا: این منچسترسیتی من را به یاد بارسلونا انداخت

‘پپ گواردیولا’ سرمربی منچسترسیتی از نمایش شاگردانش در بازی برابر چلسی تمجید و آن را با بارسلونا مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی با برتری ۶ بر صفر برابر چلسی بار دیگر با یک بازی بیش‌تر به صدر جدول لیگ برتر انگلیس راه یافت. پپ گواردیولا سرمربی سیتی بعد از نمایش درخشان شاگردانش در این دیدار گفت: سه بازی خیلی دشوار داشتیم و در هر ۳ مسابقه نیز با قدرت در زمین حاضر شدیم. برتری برابر آرسنال، برتری در زمین اورتون یعنی گودیسون پارک و در ادامه برتری برابر چلسی، ۳ دیدار سختی بود که ما در روزهای اخیر داشتیم و فوق‌العاده ظاهر شدیم. از بازیکنانم بعد از این دیدار تشکر کردم. وقتی ما به نیوکاسل باختیم، من به بازیکنانم گفتم که آرام باشید و دیدید که در نهایت آرامش توانستیم کارمان را پیش ببریم. این بازی که سیتیارائه داد و این عطش برای گلزنی و بهتر شدن من را به یاد بارسلونا انداخت.

او در ادامه گفت: از نظر من هر چه بیشتر برنده شوید و بازی‌های خودتان را ببرید، باید بیش‌تر کار کنید. این بازیکنان سخت تلاش کردند و تمرین کردند و سزاوار این ستایش هستند. رکوردهای زیادی را شکستیم و بازی به بازی بهتر شدیم.

سرخیو آگوئرو با هت تریک در این دیدار توانست در کنار محمد صلاح در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گیرد و هم‌چنین با رکورد هت تریک آلن شیرر در تاریخ لیگ برتر برابری کند. در همین رابطه گواردیولا گفت: خوشحالم که آگوئرو ثبات خود را در این دیدار حفظ کرد. این همان چیزی است که ما از او انتظار داریم. آگوئرو بازیکن فرصت طلب و خوبی است. البته او می‌توانست باز هم در این دیدار گلزنی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا