خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“دوگانه مدعی و متهم به نفع انقلاب نیست”

سید ضیاء هاشمی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گفت: شکل گیری دوگانه ای که عده ای در آن متهم و عده ای مدعی باشند به نفع انقلاب نیست.

هاشمی روز دوشنبه درراهپیمایی پرشور چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تداوم آرمان های انقلاب باید قوه مجریه، مقننه، قضائیه ، روحانیت ، ائمه جمعه و تریبون داران مردم را به وفاق و همدلی دعوت کنند زیرا تفرقه و نفاق برای کشور خطر آفرین است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم شهر یاسوج در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور اقشار مختلف شهر یاسوج با وجود بارش شدید برف و باران در راهپیمایی برای مسئولان ، تریبون داران وافراد ذی نفوذ حامل این پیام است که مردم نسبت به اصل انقلاب وفادار هستند.

هاشمی تاکید کرد:همه کسانی که نقش، جایگاه، قدرت و نفوذی دارند باید در قبال این مردم شریف، وفادار، زحمت کش و انقلابی نسبت به وظایف خود ایفای مسئولیت کنند.

وی ادامه داد: مردم همانند سال 57 خواهان استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی و کرامت انسانی هستند و امیدواریم در دهه های آینده شاهد تداوم این حضور باشیم.

مدیر عامل خبرگزاری ایرنا افزود: بهمن 40 سال پیش شهر یاسوج زمستان پر بارشی مثل امسال داشت با این حال هم آن زمان که جمعیت شهر پنج هزار نفر بوده و هم حالا مردم انقلابی به خصوص عشایر در راهپیمایی ها و تجمعات قبل و بعد از انقلاب حضور پرشوری داشتند و بارندگی و سرمای هوا مانع حضور آنها نبوده است.

وی درباره دلیل مشارکت پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آن هم در شرایطی که به لحاظ اقتصادی سال سختی را پشت سر گذاشته اند گفت: چهلم در فرهنگ ایرانی نمادی خاص ، نشانه بلوغ وتکامل است، ضمن آنکه تهدیدها و تحریم هایی که امسال علیه این ملت وجود داشت ایجاب می کرد مردم حضور پرشورتری داشته باشند.

هاشمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم ها ، فشارهای بی سابقه خارجی است و مشکلات گذشته بوده است، گفت: برطرف کردن مشکلات کشور تلاش مضاعف همه را می طلبد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا