خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ ظریف به توییت فارسی ترامپ

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به توییت فارسی ترامپ رییس جمهور آمریکا در مورد چهل سالگی انقلاب به انگلیسی پاسخ داد.

به گزارش انصاف نیوز، دونالد ترامپ بامداد سه‌شنبه در اولین توییت خود به زبان فارسی نوشت:

«۴۰ سال فساد. ۴۰ سال سرکوب. ۴۰ سال ترور. رژیم ایران فقط موجب چهل سال شکست شده است. مردم ایران که مدت‌هاست در رنجند شایسته آینده روشنتری هستند.»

ظریف در پاسخ به توییت ترامپ نوشت:

«چهل سال شکست در پذیرش اینکه ایرانی ها هرگز مطیع نخواهند شد.

چهل سال شکست در تطبیق دادن سیاست آمریکا با واقعیت.

چهل سال شکست در بی ثبات کردن  ایران از طریق خونریزی و پول خرج کردن.

پس از چهل سال انتخاب های اشتباه وقت آن رسیده است که دونالد ترامپ در سیاست شکست خورده آمریکا بازنگری کند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دونالد ترامپ یک اسرائیلی به تمام معناست و تا افروختن جنگ با ایران پیش خواهد رفت اما نمی دانم می تواند با دیوانگیش دکمه ی شروع را فشار دهد و جنگ عظیم منطقه ای و جهانی را شروع کند اسرائیل با تحریک ایران در سوریه خواهان شروع یک جنگ واقعیست و دل خوش به تسلیحات هسته ای خود است اما در صورت استفاده ایران از سلاحای استراتژیکش استفاده خواهد کرد که با کوچکی وسعت اسرائیل جزء نابودی برای این رژیم نمی توان تصور کرد هرچند خسارت وارده به ایران عظیم و جبران ناپذیر است در هر صورت ایران باید به دنبال سلاح های تهاجمی و دفاعی فوق پیشرفته باشد تا خسارات وارده کاهش یابد.
    اقتصادایران را با تولیدات صنعتی داخلی و با سیاست مهندسی معکوس برای تمامی بخشهای عقب مانده می توان به سرعت به جلو راند هر چند می دانم ایرانی ها مخ های ورزیده ای دارند و سریعتر از آنچه تصور می شود اقتصادشان را بهبود خواهند بخشد و از این سختی رهایی خواهند یافت.
    پس بهتر است اسرائیل دست از لجاجت بی خودی بردارد تا نه خو نابود شود و نه ایران دچار سختی جبران ناپذیر گردد و نه آمریکا در منطقه نیروهایش متحمل خسارت های سنگین و عظیمی گردند. دنیا بزرگ است چون آفریدگارش بزرگ است پس نیازی به این همه آزمون و خطا نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا