خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محرومیت شیخ خدری و پیامدهای آن

الیاس احمدحسینی در صفحه‌ی گناوه‌آنلاین در اینستاگرام نوشت: روز چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ خبری مثل بمب در فضای خبری سراسر کشور پیچید. حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با رای «کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال» به دلیل «ورود به رختکن داوران و اهانت و تهدید داوران و نماینده فدراسیون» به مدت سه ماه از حضور در کلیه استادیوم‌های فوتبال منع شده است.

این حکم در حالی بود که هنوز یک روز از باخت پرسپولیس گناوه در مقابل شهدای بابلسر و استعفای نادر جعفری و حواشی ورزشگاه نگذشته بود.

در این میان شیخ خدری که در حوزه انتخابیه حضور دارد و خود را آماده حضور در برنامه‌های دهه فجر می‌کند، واکنش‌های قابل تاملی داشته است. از جمله وی در مصاحبه با خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این خبر گفت: «در تماسی که روز گذشته با اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشتم وی عنوان کرد که موضوع محرومیت بنده از حضور در استادیوم‌ها صحت ندارد».

شیخ خدری با بیان این‌که برخی از رسانه‌ها با بداخلاقی رسانه‌ای به دنبال اهداف دیگری هستند، ابراز کرد: «از اولین رسانه انتشار دهنده این خبر کذب شکایت خواهم کرد».

با این همه هنوز چند ساعت از تکذیبیه‌ی شیخ خدری نگذشته بود که دادنامه‌ی کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با امضای اسماعیل حسن‌زاده در زمینه‌ی محرومیت شیخ خدری منتشر شده و خبر رسانه‌ها را مورد تأیید قرار داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا