خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت تغییر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی عدم رهگیری جنگنده‌های اسرائیلی بود؟!

تسنیم نوشت: امیر فرزاد اسماعیلی دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا( ص) با حضور در ویژه برنامه “شب گشت” به سوالاتی گوناگونی پیرامون زندگی شخصی و دوران خدمتش در ارتش جمهوری اسلامی پاسخ داد.

یکی از مسائلی که از سوی مجری این برنامه مطرح شد، نحوه جابجایی امیر اسماعیلی از قرارگاه پدافندهوایی و شایعاتی بود که پیرامون این موضوع مطرح شده بود.

امیر اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل جابجایی‌اش از قرارگاه پدافند هوایی گفت: در فضای مجازی صحبت‌های زیادی می‌شود، حتی بنده اطلاع دارم اخیرا صفحه‌ای در اینستاگرام به نام من ایجاد شده که متعلق به من نیست و من آن را کنترل نمی‌کنم. در فضای مجازی صحبت‌هایی مطرح شده بود که دلیل جابجایی من از قرارگاه پدافند هوایی، حضور جنگنده‌های اف-35 اسرائیلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آنها از سوی قرارگاه پدافند هوایی یا اینکه بین فلانی و یک سازمانی صحبت‌هایی شده، بوده است.

وی افزود: در صورتی که در حقیقت این صحبت‌ها اصلا مطرح نیست. یک موعد سه الی چهار ساله برای کسانی که مسئولیتی به آنها واگذار می‌شود، تعیین می‌شود. مانند نمایندگان مجلس که با رأی مردم انتخاب می‌شوند و ما که توسط حضرت آقا منصوب می‌شویم. برای من دو مرتبه تمدید حکم از سوی حضرت آقا صورت گرفت و من 8 سال فرمانده این قرارگاه بودم.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: شش یا هفت ماه قبل از این جابجایی خودم از آن مطلع بودم و اسامی کسانی که می‌دانستم بهتر از من می‌توانند این مسئولیت را اداره کنند را معرفی می‌کردیم که الحمدلله امروز هم همان دوستان مشغول این کار هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. لطفا یکی از شما از این مسئول ها بپرسید که چرا اضافه خدمت سربازان فراری که در اول ،ویا وسط ویا اخرای خدمت فرار کردند بخشیده شد ولی سنوات سر بازی که به درستی ۲۱ماه خدمت کرده رو نمی بخشن از نظر سربازان این مملکت ای یه ظلم هست
    لطفا به جای ماسرباز ها این سوال رو از مسئولین میپرسین
    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا