خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناپولی و آدانا دمیراسپور 5 مرداد 1401

دو تیم ناپولی و آدانا دمیراسپور امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده ناپولی و آدانا دمیراسپور 5 مرداد 1401 با ما باشید.

ناپولی جذاب لوچانو اسپالتی امروزی در ادامه دیدارهای دوستانه پیش فصل خود به مصاف یکی از تیم‌های باکیفیت فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه یعنی آدانا دمیراسپور می‌رود. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و آدانا دمیراسپور 5 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده ناپولی و آدانا دمیراسپور 5 مرداد 1401

ناپولی لوچیانو اسپالتی فصل قبل با درخشش ستارگانی چون ویکتور اوسیمن، دریس مرتنس و لورنزو اینسینیه عملا تا اواسط فصل اصلی‌ترین مدعی قهرمانی بود، اما روند بد این تیم بعد از باخت برابر اینتر آغاز شد.

ناپلی‌ها که سال‌ها است از مدعیان اصلی در سری آ هستند، هرگز نتوانسته‌اند افتخار قهرمانی در سری آ را از زمان آخرین قهرمانی با دیگو مارادونای فقید تکرار کنند و این روزها با جدایی ستارگانی چون اینسینیه، مرتنس و خصوصا کالیدو کولیبالی و در عین حال ناکامی در جذب دیبالای بدون تیم، فصل سختی پیش رو خواهند داشت.

در هر حال آن‌ها در دو دیدار دوستانه پیشین خود ابتدا آنائونه را 10 بر 0 شکست دادند و سپس با نتیجه 4 بر 1 بر پروجا پیروز شدند. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و آدانا دمیراسپور 5 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال ناپولی و آدانا دمیراسپور 5 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا