خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برکناری مدیرگروه بخاطر اجرای مقررات آموزشی

مدیر جدید گروه مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، به‌دلیل اجرای مقررات آموزشی و شیوه‌نامه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، بدون تعیین جایگزین توسط رییس دانشگاه برکنار شد.

براساس گزارش‌های دریافتی انصاف نیوز، یکی از دانشجویان دکتری دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد تهران جنوب که خود را منتسب به ریاست هیات امناء معرفی کرده است، توانسته بود با نقض شیوه نامه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده در تاریخ 24/8/96 از سوی معاون آموزشی دانشگاه، دروس تخصصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت تکنولوژی را تدریس کند که این مساله با ممانعت و جلوگیری از تدریس توسط مدیر گروه جدید که بعد از بلاتکلیفی دوماهه گروه آموزشی در سال تحصیلی جدید، در آذرماه منصوب شده بود، مواجه شد.

به گزارش انصاف نیوز مدیر کل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در دی ماه 1396 از ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داده بود. همچنین براساس شیوه ابلاغی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اساتیدی می‌توانند برای مقطع دکتری تدریس کنند که سه شرط زیر را رعایت کرده باشند:

1. حداقل 3 دوره در مقطع کارشناسی ارشد تدریس کرده باشند.

2. حداقل 2 دوره به عنوان استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ارشد بوده باشند.

3. این اساتید باید دارای حداقل یک مقالهISI به غیر از مقالات تز دکتری، در دوره استادیاری باشند.

گزارش های دریافتی انصاف نیوز حاکی از آن است که دانشجوی یاد شده که پیش از این نیز باعث تغییر مدیران گروه و دانشکده شده بود، بدون برخورداری از سوابق علمی و با معدل پایین مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات اخذ کرده است. وی همچنین به‌دلیل عدم رعایت سرفصل‌های آموزشی و دروس مصوب دوره دکتری و برخلاف نظر فنی و تخصصی مدیرگروه و بدون رعایت تشریفات قانونی، توانسته پایان دی ماه سال جاری از رساله‌ی خود دفاع کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. آره تا وقتی که کسانی با مافیای قدرت و ثروت هیئت علمی دانشگاه هم بدون کوچکترین توانایی علمی در مقایسه با افرادی که سالهاست در صف ایستاده اند به دست می‌آورند واقعا چرا گوسفند از رومانی باید بیاد؟؟؟ یعنی هیچکی تو این واحد تهران جنوب خراب شده نیست که جلوی این کارها رو بگیره؟؟؟؟

      3
      2
  1. انشالله به حق حضرت زهرا (س) نتیجه اعمال زشت در همین دنیا دیده بشه و رئیس دانشگاه هم که انشالله انسان دیندار و مذهبی است حمایتی برای هیئت علمی شدن نکنه …
    به مسئولین دانشگاه آزاد که امیدی ندارم اما دعا میکنم خداوند به حساب همه حامیان تخلف در همین دنیا برسه

    3
    1
  2. چه بایدگفت؟؟؟؟ این دیاررا چه میشود ؟؟سقوط علمی واخلاقی ورفتارهای خلاف قانون ومقررات را حدیقفی نیست…..

    2
    1
  3. مردم عزیز نباید ناراحت شوند! همانطور که می دانید مملکت هم در پیچه و هم در جنگ.
    این شیوه انتخاب، چه در مسئولیت ها و چه در واسطه گری های آغا و آقا زاده ها در ورود سرمایه گذاران خارجی، ورانت و … ره به “استراتژي میمون مست” دارد!
    “استراتژي میمون مست” که مبدع و مجری آن ایران می باشد، از خودزنی، خود آشوبی، خودگرانی، خودندانی و …و بی حواسی و مستی عامدانه و کنترلی پیروی می کند!
    هدف از آن سردرگم کردن اوپوزیسیون و نظام سلطه در انتخاب یک استراتژی درست مقابل ایران می باشد! با این شیوه، اوپوزیسیون و سلطه گران، توهم امروز سرنگون شدن نظام رو دارن و یا فردا! خسته نمیشن، هزینه نمیکنن، مذاکر رو به هم میزنن و کسب درامد و رجزخوانی هم می کنن.

    میبینید که اگه ما مردم رو اذیت و ناامید میکنه اما می ارزه، چون مملکت پابرجاست و در راه هدف و دشمن کماکان امیدوار! همه هم به پول و پله ای رسیدن!

    9
    1
  4. چه دانشگاه گندی شده هر روز یه سازی میزنن.خسته شدیم.مدیر گروه را چرا عوض میکنی چای را عوض کن.مشاور خوب نداری دقت کن.رییس دانشگاه که نباید… باشه.

    2
    2
  5. سلام، از دیروز تا کنون صد تا تیتر یک، دو ، تحلیلی و دیدگاه اومد و رفت! اما مجددا دیدگاه بنده رو توی لیست نیومدن ها قرار دادید.
    آیا در نوشتن دیدگاه هم خطوط قرمز جدیدی رو بنده نسبت به هفته پیش باید رعایت کنم که بدین شکل عمل می کنید؟ متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا