خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبر | دیدار کروبی با 4 عضو مجمع روحانیون مبارز

مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی هفته گذشته با چهار عضو مجمع روحانیون مبارز در دفتر سیدمهدی امام جمارانی، یکی از اعضاي مجمع دیدار کرد.

حسین کروبی فرزند ارشد آقای کروبی در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی جزییات خبر یک هفته‌نامه از دیدار پدرش با اعضای مجمع روحانیون مبارز، گفت: هفته‌ی گذشته نیروهای امنیتی پیشنهاد کردند که آقای کروبی با برخی اعضای مجمع ديداری داشته باشند که مورد استقبال پدر قرار گرفت. در این دیدار که در دفتر آقای امام جمارانی در جماران (تهران) برگزار شد، آقایان رحمانی، آشتیانی، علیخانی و جمارانی حاضر بودند.

وی افزود: البته میهمانان را خود نیروهای امنیتی انتخاب کردند. دیدار خوبی بود؛ دیدار حدود 5 ساعتی ادامه داشت كه بعد از هشت سال حصر، دیداری خوب و مفيد بود؛ البته نیروهای امنیتی هم حضور داشتند.

حسین کروبی همچنین درباره‌ی دیدار آقای کروبی با خانواده‌ی شهدا گفت: در حال حاضر رفتن ایشان به منزل خانواده شهدا و جانبازان از هفته‌ای یک بار به هفته‌ای دو بار افزایش پیدا کرده است.

وی درباره‌ی اینکه انتخاب برای این دیدارها با کیست گفت: به خانه‌ی خانواده‌ی شهدا و جانبازانی می‌روند که سابقه‌ی دوستي داشته‌اند؛ در ابتدا پدر يا خانواده اسامي را به نيروهای مسوول می‌دهند و در صورت تاييد مقامات ذی‌ربط، به ديدار خانواده‌ها می‌روند. به‌دليل اينكه پدرم 13 سال ریاست بنیاد شهيد را به عهده داشته‌اند با بسياري از خانواده‌ها سابقه‌ی آشنایی دارند و فكر می‌كنم در این دو ماهه تقریبا به منزل 10 خانواده رفته‌ باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اى حدا ! تمومش كنيد ديگه . از بيرون دارند برامون نقشه براندازى ميكشند ، از داخل هم خودمون به جون خودمون افتاديم !

    2
    1
  2. در مورد پسر آقای کروبی یعنی حسین کروبی باید اول ایشان را معرفی نمایم و سپس به تحلیل بپردازم : آقای حسین کروبی سالهای بسیار است که در کشور خارج با برخی از تلویزیون های ماهواره ای بر علیه جمهوری اسلامی مطالبی را عنوان می کنند که اکثر ملت ایران بطور مستقیم یا غیر مستقیم مشاهده نموده اند و خود ایشان بهتر از همه بر این امر آگاه هستند . اکنون اگر توبه نمودند و از رهبر معظم نقلاب پوزش خواستند این یک انقلابی در روح در ایشان است . در مورد آقای کروبی خدمت شما بیان کنم خدماتی در بنیاد شهید داشته اند ولی بسیاری از خانواده شهدا از ایشان راضی نیستند چرا که در زمان مدیریت بنیاد شهید نقص فراوان داشتند که خود از همه بیشتر بر این امر آگاه هستند. … نمونه دیگر هنگامی بود که ریاست مجلس نمایندگان را برعهده داشتند . همگان شاهد بودیم که در تلویزیون آقای شهرام جزایری در مجلس بسوی جایگاه آقای کروبی رفتند و چه گفتند ؟؟؟ و ایشان پاسخی نداشتند فیلم آن در آرشیو مجلس و صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین در تلویزیون های خارجی به نمایش گذاشته شد . بعد از آن هم درجریان فته سال 1388 بر علیه نظام چه خسارت میلیاردی که به کشور ایران وارد نکردند و در کنار آن بسیاری از جوانان را گمراه کردند . شایان ذکر است بیان کنم که ایشان توبه نکردند و از رهبر و مردم ایران پوزش نطلبیدند و هچنان بر توطعه ادامه میدهند . دیدار ایشان ازخانواده شهدا اخیرا برای از بین بردن تفکرات مردمی که در 22 بهمن امسال چهلمین سالروز انقلاب را جشن گرفتند . علی مرزوق 1397/11/26 تقویم خورشیدی : 2019/2/15 تقویم میلادی

    1. صحیح است : براوو : از جمله در مجلس ششم قانون مطبوعات جدید رو در پی نامه رهبری از دستور خارج کردند و نگذاشتند درباره اون رای گیری بشه . و بعلاوه رهبری گفتند با ریاست ایشون بر اون مجلس (بجای رضا خاتمی) خیالشون راحت شد

      1. استاد محترم :جناب سماع عزیز : از مشارکت شما در سایت بسیار سپاسگزاریم نظرات شما بسیار ارزشمند است هم برای من و هم برای سایت . علی مرزوق از اینکه دیر متوجه نظر شما شدم پوزش می طلبم چون در فیسبوک زیاد مشغول هستم . ارادتمند شما و همه انسان های متفکر منطقی هستیم : علی مرزوق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا