خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید جانیِ طراحان استیضاح ترامپ

دوست نزدیک و مشاور کمپین انتخاباتی ترامپ هشدار داد در صورت استیضاح رئیس جمهوری آمریکا، این کشور با خشونت هایی همچون جنگ داخلی مواجه خواهد شد.

به گزارش ایرنا در حالی که در هفته های اخیر، زمزمه عدم تعادل روانی و احتمال استیضاح رییس جمهوری آمریکا به شدت بر سر زبان ها افتاده است، راجر استون مشاور سابق کمپین های انتخاباتی و دوست نزدیک او در گفت وگو با یکی از ایستگاه های تلویزیونی این کشور گفت: کسانی خواستار استیضاح ترامپ هستند که به او رای نداده اند و تهدید کرد که در چنین صورتی، آمریکا با جنگ داخلی دیگری روبرو خواهد شد.

استون افزود: بهتر است این افراد دست از چنین تلاشی بردارند و یا مراقب جان خود باشند.

وی یکی از مبلغان سیاسی آمریکایی است که در محافل سیاسی او را با جوزف گوبلز وزیر تبلیغات آلمان نازی مقایسه می کنند و کسی است که معتقد است سیاستمدار نباید از گفتن دروغ ابایی داشته باشد و بدانند که هر دروغی اگر تکرار شود، به حقیقت تبدیل خواهد شد.
استون در این مصاحبه تلویزیونی آن دسته از سیاستمداران مخالف ترامپ را که خیال استیضاح او را دارند، خطاب قرار داده و گفته است: سعی کنید، سعی کنید او را استیضاح کنید و آن وقت باچنان حرکات خشونت آمیز، خیزش و شورشی روبرو خواهید شد که نظیرش را هرگز ندیده اید.

مشاور کمپین انتخاباتی ترامپ در اثبات نظر خود اینگونه استدلال کرد کسانی که با خاطره استیضاح نیکسون در سال 1974 به چنین فکری افتاده اند باید بدانند زمان نسبت به آن دوران تغییر کرده و حالا هر دو طرف این دعوا مسلح هستند و طرفداران ترامپ حاضر به تحمل و پذیرش استیضاح رییس جمهوری خود نخواهند شد.

استون بار دیگر به مخالفان ترامپ هشدار داد و گفت: هر سیاستمداری که به استیضاح رییس جمهوری آمریکا رای بدهد، جان خود را به خطر اندخته و باید مراقب جان خود باشد.

وی به تکرار حرف های خود ترامپ پرداخت که در جریان انتخابات این کشور تهدید کرده بود که در صورت شکست در این انتخابات، هر دو طرف ماجرا به خشونت روی خواهند آورد و اضافه کرد که این خشونت از نوع همان خشونت هایی است که یکبار به جنگ های داخلی در این کشور منجر شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا