خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارشی از وضعیت امروز قیمت سکه و ارز

قیمت سکه و طلا امروز و در دومین روز هفته، نسبت به روز قبل اندکی افزایش داشت و در بازار ارز، ارز مسافرتی برای هر یورو ۱۴ هزار و ۲۱۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز، یکشنبه، به چهار میلیون و ۳۳۳ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۹۳ هزار تومان قیمت دارد.

هم‌چنین تا ساعت ۱۶ امروز، سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۲۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۷۸۰ هزار تومان بود.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۳۲۱.۹ دلار رسید.

ارز مسافرتی هم‌قیمت بازار شد

در روزهای اخیر قیمت ارز در بازار آزاد تا حدی افزایشی پیش رفته است و با توجه به این‌که معمولاً قیمت ارز در بانک‌ها و به ویژه ارز مسافرتی از نرخ بازار آزاد تبعیت می‌کند، در این قیمت‌ها نیز رشد مشهود است. بر این اساس بانک‌ها امروز و تا لحظه ارسال این گزارش، ارز مسافرتی را برای هر یورو ۱۴ هزار و ۲۱۰ تومان قیمت‌گذاری کردند که در بازار آزاد نیز یورو تا همین حد معامله شده است.

ارز مسافرتی برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع برای هر نفر ۵۰۰ یورو و در سایر کشورها حدود ۱۰۰۰ یورو است. اما قیمتی که بانک‌ها امروز ارز را از مشتریان خریداری کرده‌اند، برای دلار حدود ۱۲ هزار و ۲۰ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۵۷۵ تومان بوده است.

بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز نیز نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان است. همچنین نرخ خرید هر اسکناس یورو ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا