خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ به ادعاها در مورد یک دانشجوی دانشگاه آزاد

طبق گزارش رسیده به انصاف نیوز در مورد دانشجوی دکترای دانشگاه آزاد واحد جنوب که گفته می‌شد با ادعای انتساب به هیات امنای دانشگاه آزاد و نقض قوانین آموزشی و بدون موافقت رییس گروه توانسته از پایان‌نامه‌ی خود دفاع کند، این دانشجو امضای معاون دانشگاه و دیگر مدارک لازم برای دفاع از پایان‌نامه را داشته است؛ او همچنین هیچ دانشجویی در مقطع دکتری ندارد.

او برای دفاع از پایان‌نامه‌ی خود نیاز به سه مدرک داشت؛ یکی از مدارکی که نیاز داشت گواهی امتحان جامع بود که بنا بر خبر دریافتی جدید، توانسته با نمره‌ی 5/17 این امتحان را پشت سر بگذارد.

مدرک زبان انگلیسی، دیگر مدرکی بود که برای دفاع از پایان‌نامه‌ی خود به آن نیاز داشت؛ نمره‌ی او در این بخش نیز 620 از 1000 است. او همچنین چند مقاله نیز به چاپ رسانده که برای پروسه‌ی دفاع از پایان‌نامه به آن نیاز بود.

با وجود این مدارک، کارشناس آموزش و مسوول کامپیوتر این واحد فرم درخواست دفاع او را امضا کرده‌اند و تنها رییس گروه از امضای آن خودداری کرده بود اما پس از آن، معاون دانشگاه آن را امضا کرده است. طبق تحقیقات انصاف نیوز ممکن است علت کنار رفتن مدیر گروه فقط ماجرای این دانشجو نباشد.

این دانشجو با اجرای چهار پروژه به عضویت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح درآمده، مقالات داخلی و خارجی دارد و دبیر انجمن علمی رشته‌ی خود در واحد جنوب دانشگاه آزاد تهران است و انتقاداتی را نیز به انتصاب رییس گروه این رشته به علت نامرتبط خواندن رشته‌ی او به رشته‌ی این دانشجو داشته است.

او در انجام برخی پروژه‌ها و تحقیقات علمی، واحد بازرسی هیات امنای دانشگاه آزاد تهران، واحد جنوب، را همراهی کرده و هیچ دانشجویی در مقطع دکترا ندارد، پیش از این هم نداشته است و دانشجویان او در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند. معدل او در دوره‌ی کارشناسی 13.5 در دوره‌ی کارشناسی ارشد 15 و در دوره‌ی دکتری 18.5 است.

بخشی از مدارک به رویت خبرنگار انصاف نیوز رسیده است.

برکناری مدیرگروه بخاطر اجرای مقررات آموزشی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنیاد نخبگان عضویت نداره اینو مسئولین بنیاد هم تایید میکند
    با معدل کل ١٢ کارشناسی و ١۴ ارشد نمیتونی از مزایای نخبه علمی بهره مند بشی در هر حال عضویت ندارد الکی دروغ نگوید تو سایت رسمی بنیاد هم نوشته در ضمن معدل ایشان ١۶ هست در دکترا و پایان نامه در معدل بی تاثیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا