خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بدترین رییس جمهور تاریخ آمریکا» از نظر برنی سندرز

کاندیدای پیشین انتخابات آمریکا، ریاست جمهوری فعلی این کشور را به داشتن گرایش های شدید مستبدانه متهم کرد و او را بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، برنی سندرز، کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد: ما رییس‌جمهوری داریم که دارای گرایش های شدید مستبدانه است و هر روز می‌خواهد دموکراسی آمریکا را تضعیف کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ایالت من و سایر ایالت های این کشور شما مردان و زنانی را می‌یابید که برای دفاع از دموکراسی آمریکایی جنگیده و جان داده‌اند.

سندرز اضافه کرد: این فرد به جهان نگاه می‌کند و ظاهرا از تمامی رهبران خودکامه خوشش می‌آید.

این سیاستمدار آمریکایی در بخش دیگری از گفت وگوی خود دونالد ترامپ را بدترین رییس جمهوری تاریخ ایالت متحده خواند و گفت: فکر می کنم آمریکا به سمت نوع خودکامه‌ای از حکمرانی حرکت می‌کند و در آن رییس‌جمهوری حاکم است که دروغگو و دارای مشکلات روانی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. قابل توجه آنهائي که از حرف هاي خانم سحر مهرابي نزد رهبري به اين نتيجه رسيدند که ايران مهد آزادي بيان جهان است، ادعا کرديد که در هيچ جاي جهان نمي شود کشوري را يافت که به مسئول تراز اول آن ، تو بگويند!! بفرمائيد ببينيد و بخوانيد که يک سياستمدار به رئيس جمهور ايالات متحده آمريکا چه ميگويد. وقتي خوانديد، آزادي بيان را تعريف کنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا