خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوژه: بدون حجاب در سلف اساتید دانشگاه بهشتی

انتشار عکسی از شرکت کنندگان خارجی بدون حجاب المپیاد جهانی زیست شناسی در دانشگاه شهید بهشتی تهران این بار سوژه‌ای شده که از جمله برخی دانشجویان این دانشگاه به تبعیض در این باره اشاره کرده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، کانالی به نام رسانه‌ی بهشتی که خبرهای دانشجویی این دانشگاه را در اینستاگرام منعکس می‌کند، با بازنشر این عکس با عنوان «صرفاً جهت اطلاع» و هشتگ «دانشگاه #غریب_نواز» نوشت:

«تصویر مربوط به المپیاد جهانی زیست‌شناسی ۲۰۱۸ است که در دانشگاه بهشتی در حال برگزاریست. شرکت کنندگان خارجی بدون حجاب در حال پاسخگویی به سؤالات هستند. محل این تصویر نیز سلف اساتید دانشگاه بهشتی است. مسأله این نیست که چرا برخی حجاب ندارند؛ مساله این است که چرا دانشگاهی که می‌تواند با خارجی‌ها مسالمت‌آمیز و دوستانه رفتار کند، چرا با دانشجویان خود با سخت‌گیری برخورد می‌کند و به خاطر حجاب و… برخی از دانشجویان را به کمیته فرامی‌خواند؟ رفتار تبعیض‌آمیز جای سؤال و ناراحتی دارد!»

‌انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از نظر فقهی کنیز مکلف به پوشاندن سر و گردن خود نیست ، اینها کنیزان ما هستند ، زورمان نمیرسد به خانه ببریم حرف دیگری است !

    6
    12
  2. آخه خارجی های کافر ملحدمجبور نیستند به بهشت بروند ولی ایرانی ها (البته به جز آقازاده های ژن خوب داخلی وخارج نشین!!) مجبورند به بهشت برند …

    5
    3
  3. این دیگه از اون حرف هاست زورت نمیرسه حقت رو بگیره به بقیه چیکار داری؟ می تونی برو حقت رو بگیر

  4. چون ماها مسلمانیم اونا نیستن!
    فهمش اقد سخته؟!!!!
    هرچند اینام اشتباهه نباید بهشون اجازه اینکارو بدن…
    اگه بحث تبعیض باشه باید ب گردشگرایی ک میان ایران هم اجازه بدن بدون حجاب باشن!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا