خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

پخش زنده میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک هشتم چمپیونزلیگ رویارو خواهند شد.

تیم‌های آث میلان و تاتنهام امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران و در ورزشگاه زیبا و قدیمی سن سیرو شهر میلان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

پخش زنده میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401

مدافع عنوان قهرمانی سری آ و تاتنهام پرستاره و جذاب آنتونیو کونته هیچ یک در روزهای خوب خود نیستند. نه میلان آن تیمی است که قهرمان سری آ شد و با اقتدار از گروهش صعود کرد و نه تاتنهام بوی شگفتی‌سازی می‌دهد!

در حال حاضر میلان با 41 امتیاز از 22 بازی در جایگاه پنجم جدول سری آ و تاتنهام هم با 39 امتیاز از 23 بازی در همین جایگاه در لیگ جزیره قرار دارند.

در فرم کلی اما میلان میزبان با 4 شکست و تنها 1 برد در 5 بازی آخر اصلا وضع خوبی ندارد حال آنکه تیم بحران‌زده کونته حداقل در 5 بازی آخرش با وجود دو شکست سه برد کسب کرده است.

در تقابل‌های رو در رو هم دست بالا را تیم کونته دارد، به نحوی که در 4 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، 3 بار تاتنهام پیروز شده و یک بازی به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و تاتنهام 25 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا