خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لطیفی: از اجرای برنامه‌ی هفت انصراف دادم

محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما و تلویزیون گفت: شأن انسان ها در هنر به معنای جنجال نیست چون من عقیده دارم نباید مثل گلادیاتورها با هم جنگید به همین دلیل از اجرا در این برنامه انصراف داده ام که هنوز توسط مدیر شبکه ۳ پذیرفته نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، محمدحسین لطیفی درباره محدود کردن پروژه های سینمایی و تلویزیونی در بحران کرونا گفت: در ماه های اول شیوع کرونا من هم عقیده داشتم باید پروژه های فیلم‌سازی محدود شوند اما معلوم نیست این بیماری تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؛ بنابراین باید با مراقبت لازم به کار ادامه داد.

وی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در ضبط سکانس های سریال «آقازاده» گفت: تمامی پروتکل ها رعایت می شد و حتی هفته ای یک بار تمامی عوامل این سریال تست می دانند و شکر خدا هیچ کدام از عوامل این سریال به کرونا مبتلا نشده اند.

حامد عنقا برخلاف من علاقه زیادی به حاشیه‌ها دارد

محمدحسین لطیفی در گفتگو با برنامه پشت صحنه رادیو تهران با اشاره به اینکه حامد عنقا و بهرنگ توفیقی از دوستان بسیار خوب من هستند گفت: من علیرغم میل باطنی ام تصمیم گرفتم در «آقازاده» بازی کنم. این اتفاق برای من یک تجربه بسیار عالی بود؛ زیرا فضای کاری و دنیایی که در آن زندگی می کنم تغییر کرد.

لطیفی درباره ابراز تمایل کارگردان ها به بازیگری اظهار کرد: بازیگران تمایل زیادی به دیده شدن دارند؛ اما کارگردانان چنین علاقه‌ای ندارند. زیرا اگر اینگونه بود از ابتدا به سمت بازیگری می رفتند اگرچه بسیاری از مردم قبل از بازی من در آقازاده با چهره من کاملا آشنا بودند.

کارگردان سریال «صاحبدلان» با اظهار رضایت از کار با حامد عنقا در کارهای پرحاشیه مثل «قلب یخی» و «آقازاده» گفت: کارهای من برعکس حامد عنقا اکثراً به دور از حاشیه هستند اما حامد علاقه زیادی به حاشیه‌ها دارد و فکر می‌کنم این علاقه به جذابیت کارهایش می‌افزاید. همان طور که موجب شناخته شدن سریال های «تنهایی لیلا»، «پدر» و «قلب یخی » شد، «آقازاده» نیز از چنین ویژگی بی بهره نیست.

گلزار و عطاران برای قبول بازی، پول یک فیلم را می گیرند!

لطیفی در پاسخ به این پرسش که آیا «توفیق اجباری ۲ » را می سازد؟ گفت: پنج ماه قبل از فوت مرحوم کمال طباطبایی قراردادی برای ساخت قسمت دوم توفیق اجباری بستیم؛ اما برای ساخت بازیگران این کار کنار هم قرار نگرفتند. محمدرضا گلزار نقش اول کار بود و رضا عطاران باید در کنارش قرار می گرفت که این اتفاق غیرممکن بود و این فاصله باید با پول پر می‌شد چون هر کدام از این دونفر هزینه ساخت یک فیلم سینمایی را برای خود می خواهد و من مایل به کار بر روی پروژه های تجاری این چنینی نیستم و تمام اعتقادات من را زیر سوال می‌برد.

لطیفی تاکید کرد: اگر قرار است پول ملاک ما باشد، دلیلی برای ساخت اثری نیست.

به رغم پیشنهادهای بالاتر، پروژه یک قهرمان ملی را ترجیح دادم

کارگردان سریال های دودکش و پادری درباره پروژه جدیدش گفت: در حال حاضر روی پروژه‌ ای در سنندج کار می کنم تا یاد یک قهرمان کُرد زنده شود. من پیشنهاد های بسیار بالاتر از هزینه دستمزد کار فعلی ام داشتم؛ اما ترجیح دادم تا بر روی این پروژه برای قهرمان ملی فعالیت کنم. باید با کمک یکدیگر منطقی را در سینما حاکم کنیم.

لطیفی افزود: سریال «سنجرخان» درباره زندگی یک قهرمان ملی کُرد است که ساخت آن از نیمه آبان ماه کلید خواهد خورد. روایتگران تاریخ درباره شخصیت سنجرخان کوتاهی کرده اند. سنجرخان قهرمان ملی کُرد با میرزا کوچک خان هم دوره است و روس ها را در تپه روسی کردستان در آخرین روزهای حکومت احمدشاه شکست داده است. این سریال درام بر پایه فداکاری‌ها و غیرت سنجرخان کُرد ساخته خواهد شد.

این کارگردان از بازیگری هنرمندان کُرد در سنجرخان خبر داد و گفت: تعدادی بازیگر چهره هم در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

از اجرای «هفت» انصراف دادم

لطیفی درباره برنامه «هفت» هم گفت: شأن انسان ها در هنر به معنای جنجال نیست چون من عقیده دارم نباید مثل گلادیاتورها با هم جنگید به همین دلیل از اجرا در این برنامه انصراف داده ام که هنوز توسط مدیر شبکه ۳ پذیرفته نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا