خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع مالباختگان سکه ثامن

مخاطبی به نام «ابراهیم» با ارسال عکس و فیلمی از تجمع چند مالباخته‌ی سکه ثامن نوشت:

آخرین وضعیت اینکه دو ساعت پیش جلوی بانک مرکزی در چهارراه استانبول، بچه‌های ما رو با سوار ماشین کردند، بردند. الان برای پیگیری، جلو دادستانی هستیم.

پیام‌های زیادی از سوی مالباختگان سکه ثامن به انصاف نیوز ارسال می‌شود، از جمله یکی از آنها نوشته بود:

«در حالی که پرونده سلطان سکه در مدت 45 روز به نتیجه رسید، مالباختگان سایت طلای ثامن از اطاله دادرسی پرونده فرهاد زاهدی فر (ملقب به امپراطور سکه) گلایه‌مند هستند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پیشنهاد تجمع مالباختگان بسته حمایتی که با اینهمه تبلیغ دروغ ، بهشون بسته ندادند رو دارم

  2. من یکی از این به اصطلاح مالباختگان رو میشناسم. آدمای طماع.چطور اونموقع که خارج از عرف سود میکنند نمیاند بنر دست بگیرند میخاستند همون موقع شک کنند به قضیه حالا که پولشون بر باد رفته اومدند شاکی شدند گرفتار شدیم با این ملت به خدا. حتما انتظار دارند دولت پول چاپ کنه مثل موسسات مالی بهشون بده!!!!!

    1. جناب ح
      با سلام واحترام به اطلاع جنابعالی و مردم عزیز می رسانم که:
      سایت سکه ثامن به مدیریت فرهاد زاهدی فر،علاوه بر برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد ساماندهی(شامد) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز اتحادیه صنف طلافروشان را نیز دارا بوده است و همچنین بوسیله ی گزارش‌های تبلیغاتی خبرگزاری‌های رسمی و رسانه‌ها، مانند خبرگزاری فارس، ایسناو … باعث ایجاد اعتماد بین مردم شده بودوافرادی که سرمایه‌های خود را در اختیار این شرکت قرار داده بودند،اطمینان کامل داشتند این شرکت موردتأییدمراجع قانونی و ذیصلاح است و مجوزهای لازم را دارا می باشد.
      بنابراین موضوع کلاهبرداری سکه ثامن نه تنها طمع مالباختگان نبوده است. بلکه سوء استفاده از اعتماد و اطمینان مردم به بستر امن معاملات کاملاً قانونی و شرعی بوده است که سازمان های نظارتی ذکر شده به این سایت داده بوده اند، می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا