خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر ورزش: ورزشکاران باید هم‌چون مردم فشار اقتصادی را تحمل کنند

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت:  فشار اقتصادی برای همه ملت از جمله ورزشکاران است و ورزشکاران هم باید هم‌چون مردم این فشار را تحمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، شرایط اقتصادی کشور را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فشاری که مردم تحمل می‌کنند، اظهار کرد: در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی فشار زیادی را به مردم وارد کرده است، به همین دلیل، ورزشکاران هم باید این فشار اقتصادی را مانند مردم تحمل کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: شرایط ویژه اقتصادی کشور روی ورزش هم تأثیر می‌گذارد و ورزشکاران هم بایستی با درک کامل از این وضعیت، این فشار اقتصادی را تحمل کنند.

او تاکید کرد: فشار اقتصادی باید توسط همه اقشار از جمله ورزشکاران تحمل شود، چرا که اکنون دیگر در ورزش کشور دسترسی به منابع نامحدود نداریم و در عرصه ورزش هم باید خودمان را با شرایط جامعه تطبیق دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی توضیح داد: هنر مدیریت آن است که در این شرایط خاص و با توجه به محدودیت منابع، در عرصه ورزش طوری مدیریت کنیم که با کمک ملت بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا