خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پرخاشگری به مولاوردی، واکنش تفکر زن ستیزی است»

شورای مشاورین دولت در امور زنان و خانواده در محکومیت آنچه «هتاکی و فحاشی» نسبت به شهیندخت مولاوردی، معاون زنان و خانواده‌ی رییس جمهور خوانده‌اند، بیانیه‌ای صادر کرد. اشاره ی آنان احتمالا به یادداشت حاشیه ساز هفته نامه‌ی یالثارات است.

 

متن بیانیه‌ی شورای مشاورین وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در امور زنان و خانواده که یک نسخه از آن در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می‌آید:

 

قال رسول اللّه (ص): ما أکرم النساءَ إلاّ کریمٌ، و لا أهانهنّ إلا لئیمٌ؛ پیامبر فرمود: جز کریمان زنان را تکریم نکنند و جز انسان های پست زنان را تحقیر ننمایند.

جایگاه رفیع اسطوره‌ای، تاریخی و اجتماعی زنان و نقش بی بدیل ایشان در پرورش آحاد نخبگان و شیردلان عرصه‌های خطیر دلاوری‌ها، خلاقیت‌ها و آفرینش‌ها بر همه‌ی صاحبان خرد و اربابان فهم و اندیشه‌ی سترگ روشن و هویداست. به طوری که امام راحل‌مان (ره) فرمودند: «از دامن زن مرد به معراج می رود» و شاید از این روست آنان که در این جایگاه سترگ از توانایی ها و توانمندی‌های زنان دفاع کرده و می‌کنند همواره آماج تیرهای غاصبانه‌ی لشگریان جهل و تیرگی قرار می‌گیرند؛ غاصبانی که کورکورانه در پیروی از شیاطین جن و انس بر روشندلان و سپاه جنود رحمان که اعتدال را در سخن و عمل می‌جویند؛ مورد حمله و هجوم ناجوانمردانه‌ی خود قرار می‌دهند.

 

ایستادگی معاون محترم رییس جمهور در امور زنان و خانواده در برابر تفکر زن ستیزی که تلاش می‌کند خود را پشت ارزش‌های ناب اسلامی به دروغ پنهان نماید این افراد را به واکنش پرخاشگرانه و اهانت آمیز کشاند.

 

شورای مشاورین دولت در امور زنان و خانواده که علی‌رغم تمام کاستی‌های موجود نسبت به همتایان مرد خود؛ در تمام مدت دولت تدبیر و امید با حمایت معاون محترم رییس جمهور در امور زنان و خانواده توانستند نقش آفرین باشند، با سرلوحه‌ی کار قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در خصوص مقام زن و تاکیدات رییس جمهور محترم در حمایت از زنان، همگان را به آینده‌ای روشن امید می‌دهد و فارغ از جنسیت، جناح، دسته و رسته هرگونه هتاکی و توهین را محکوم می‌کند.

 

مشاوران امور زنان و خانواده‌ی نهادها و دستگاه‌های اجرایی، به نمایندگی از آحاد زنان و بانوان اندیشمند و سازندگان جامعه و خانواده‌ی بزرگ این مرز و بوم نه تنها به خاطر زنان بلکه برای تک تک مردمان این کشور؛ ضمن محفوظ داشتن حق این دولت‌بانوی خداجو و حقوقدان برجسته در شکایت حقوقی و کیفری از هتاکان؛ کسانی را که نه به موازین عرف پایبند هستند و نه شرع؛ به عمل در چارچوب دین مبین اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران دعوت و هرگونه فحاشی، توهین، افترا و  اتهام را محکوم می‌نماید.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا