خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اشرافیت مذهبی

سیدمهدی صدرالساداتی در یادداشتی تلگرامی با عنوان “اشرافیت مذهبی” نوشت:

خانواده مالک باستی (شهرک خصوصی ده هکتاری) و خانواده مالک کلاک (شهرک خصوصی صد هکتاری) که هر دو تخلفات آشکار داشته اند و باز مجوز گرفته اند با یکدیگر فامیل هستند.

شکی نیست که در جمهوری اسلامی نمیشود چنین شهرکهایی بدون ارتباطات مذهبی ساخت. خصوصا بعد از سخنرانی عمومی رهبری در مذمت ساخت شهرک کلاک.

یعنی یک ضد انقلاب کرواتی از خارج برگشته هزار سال هم نمیتواند برای اینکارها مجوز بگیرد.

مثلا همین خانواده که صاحب پتروشیمی های چند میلیارد دلاری است، کارهای خیر زیادی میکند که کمک به هیئات مذهبی و ارتباط با بعضی مداحان معروف تهران از جمله آنها است.

یا مثلا یکی از دامادهای این خانواده ، نتیجه علامه امینی (‌صاحب الغدیر) و پسر آقای آخوندی که باجناق آقای ناطق که رییس سابق بازرسی بیت رهبری و مسئول مدرسه علمیه لواسان است که همگی در لواسان زندگی میکنند.

اما بالاخره این شهرک ها ساخته میشوند، شهرکهایی که در انقلاب اسلامی ضد امپریالیسم، تنه به تنه بورلی هیلز آمریکا در مهد امپریالیسم میزند!

این کارها فقط و فقط از اشرافیت مذهبی برمی آید.

اشرافیت مذهبی رسانه های عظیم دارد، منبری دارد، هیئت دارد با قم ارتباط دارد، خرج میکند، کار خیر میکند و برای فامیل بازی، رانت، قلدری، مصونیت قضایی، کاخ سازی، بوسیله رسانه هایش توجیهات مذهبی درست میکند و همه اینها را در لایه های بعدی قدرت بصورت غیرمستقیم فرهنگسازی میکند. تعدادشان زیاد است. فرمان رهبری را هم دور میزنند و غیر از آتش به اختیار راهی نمانده .

اشرافیت مذهبی انتقاد ناپذیرترین و بی رحمترین و پرنفوذترین تفکر است …

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا