خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حرکت عجیب گران‌ترین دروازه‌بان جهان در فینال جام اتحادیه [+تصاویر]

مائوریتسیو ساری و کپا آریزابالاگا، نقش آفرینان اتفاقات غیرقابل باور لحظات پایانی فینال جام اتحادیه بودند.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی در شرایطی در فینال جام اتحادیه در ضربات پنالتی مغلوب سیتی شد که در دقایق پایانی اتفاقات عجیبی بین سرمربی چلسی و گران ترین دروازه بان دنیا رخ داد.

در دقیقه 118 و در شرایطی که به نظر می رسید کپا مصدوم شده است، مائوریتسیو ساری تصمیم به تعویض وی گرفته و درخواست ورود ویلی کابایروی پنالتی گیر را به میدان داد اما کپا که بعد از حضور کادر پزشکی بهبود یافته بود، به این تصمیم سرمربی ایتالیایی چلسی به شدت اعتراض کرد و حاضر نشد از زمین خارج شود.

کادر فنی متحیر و عصبانی چلسی در کنار زمین به شدت به رفتار گرانقیمت ترین دروازه بان جهان اعتراض داشتند اما در نهایت کپا در میدان ماندنی شد تا او در ضربات پنالتی درون دروازه آبی های لندن قرار گیرد. مائوریتسیو ساری که به شدت از دست دروازه بان جوان خود عصبانی بود، چند بار بطری آب را به زمین کوبید و حتی به سمت رختکن هم رفت اما دوباره روی نیمکت تیمش قرار گرفت.

در نهایت کپا در ترکیب چلسی و در ضربات پنالتی درون دروازه این تیم قرار گرفت. کپا موفق به مهار یک ضربه پنالتی نیز شد و ضربه آگوئرو نیز با بدشانسی از زیر دستان او وارد دروازه شد تا سیتی مجموعا 3-4 در ضربات پنالتی پیروز شده و جام قهرمانی را از آن خود کند.

کپاکپاکپاکپا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا