خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“دوم خردادی‌ها خودی هستند، فتنه‌گرها غیرخودی”

رئیس اسبق سازمان بسیج دانشجویی کشور به بیان تحلیل در خصوص جریانات داخل کشور پرداخت و بیان داشت: در ایران سه گروه نسبت به نظام اسلامی داریم  که شامل گروه ضد نظام اسلامی، گروه خودی در جبهه انقلاب و بی‌تفاوت می‌شود.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از snn، علیرضا زاکانی در یک سخنرانی در مشهد افزود: وقتی می‌گوییم غیر خودی منظورمان این است که ضد انقلاب و ریزشهای انقلاب که در مقابل انقلاب ایستاد‌ه‌اند و قائل به ضدیت با انقلاب اسلامی‌اند.
این نماینده مجلس گفت: اگر بخواهیم جریانات داخل انقلاب را تجزیه و تحلیل کنیم آنها را اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و غیره در جبهه خودی تحلیل می‌کنیم که اینها با هم تفاوت دارد اگر کسی دوم خردادی بود خودی است و اگر کسی فتنه‌گر بود غیر خودی است پس فرق بین اصلاحاتی و فتنه‌گر این است که او خودی است و دیگری غیر خودی.
زاکانی در خصوص هاشمی رفسنجانی بیان داشت: هاشمی درون جبهه انقلاب تعریف می‌شود؛ اما متاخر است گاهی راهی می‌رود که آب به آسیاب ضد انقلاب می‌ریزد.
وی گفت: هاشمی با رهبر انقلاب اختلاف نظرهایی داشت او می گفت در حوزه انتخابات نیاز به حضور حداکثری نیست و باجمعیت کم و یک آدم مشخص شده می‌توان انتخابات را برگزار کرد؛ اما اکنون هاشمی دم از آزادی گسترده و عدم سانسور می‌زد که نه آن حرفش درست است و نه این حرفش.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا