خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تابش: به موازی‌کاری‌ها در عرصه‌ دیپلماسی خاتمه دهید

‘محمدرضا تابش’ نایب رئیس فراکسیون امید  با ابراز امیدواری نسبت به ادامه همکاری محمد جواد ظریف با دولت گفت: ضروری است به برخی موازی‌ کاری‌ها در عرصه‌ی دیپلماسی خاتمه داده شود.

تابش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استعفای وزیر امور خارجه گفت: ما سختی کار دولت و دکتر ظریف را درک می‌کنیم. تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متاسفانه ناهماهنگی‌های داخلی و بعضا سوء مدیریت‌ها شرایط را سخت‌تر و فشار بر مردم را شدیدتر کرده است. یکی از عرصه‌هایی که با مدیریت ارزنده دکتر ظریف و تیم همراهش توانسته در جهان خوش بدرخشد و حس امید به بهبود اوضاع را در مردم زنده نگه دارد، عرصه‌ دیپلماسی است.

وی با بیان این که «بارقه‌های امید را نباید کور کرد»، گفت: باید در سایه‌ استقامت و ایثار و تحمل ناروایی‌ها و ناهنماهنگی‌ها همانگونه که ملت شریف ایران در مقاطع تاریخی نشان داده اند، موانع را برطرف کرد و رفاه و آسایش و امنیت برای ملت را به ارمغان آورد. امیدواریم با تاسی از مردم که بحران‌ها را در سایه‌ مقاومت و ایثار پشت سر گذاشتند این استعفا نیز مقبول واقع نشود و امید مردم را ناامید نکند.

نماینده مردم اردکان در مجلس ظریف را چهره‌ی محبوب نزد مردم و دیپلمات برجسته و مطرح در عرصه‌ جهانی دانست و اضافه کرد:‌ نظام و دولت نباید این شخصیت ارزنده را به سادگی از دست بدهند. خصوصا آن که وی مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نایب رئیس فراکسیون امید یاد آور شد: انتظار داریم رئیس جمهور این استعفا را نپذیرد و البته ضروری است مجموعه حاکمیت راه را برای ایفای وظایف شایسته این شخصیت خدوم و مورد علاقه مردم هموار کند. آقای ظریف سکاندار سیاست خارجی کشور است و امیدواریم همکاری شایسته‌ی خود را با دولت -که از زمین و آسمان بروی تیر بلا می‌بارد- ادامه دهد.

تابش در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود به برخی موازی کاری‌ها در عرصه دیپلماسی خاتمه داده شود. زیرا وزیر خارجه باید در حوزه مسئولیت خود اختیار کامل داشته و البته در قبال عملکردها نیز پاسخگو باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا