خرید تور تابستان ایران بوم گردی

باز هم تجمع پیمانکاران در خیابان بهشت

جمعی از پیمانکاران شهرداری برای چندمین بار در واکنش به آنچه طلب‌های عقب‌مانده‌ی خود از شهرداری می‌خوانند، ظهر امروز هفتم اسفندماه جلوی در اصلی شورای شهر در خیابان بهشت تجمع کردند.

پیمانکاران در پاسخ به اینکه میزان طلب‌شان چقدر است اعداد متفاوتی را عنوان کردند از 300 میلیون بود تا چند میلیارد که به گفته‌ی یکی از آنها به دلیل کند بودن نحوه‌ی حسابرسی بعضی از مبالغ هنوز ثبت نشده ولی همین مقدار ثبت شده را هم به آنها نمی‌دهند.

بعضی از پیمانکاران هم وجود خبرنگار در بین خود را بی‌تاثیر می‌دانستند و براین باور بودند که رسانه‌ای کردن این ماجرا تاثیری نخواهد داشت.

این درحالی است که پیروز حناچی در اولین نشست خبری خود در مورد اعتراضات پیمانکاران به این نکته اشاره کرده بود که «بعضا شکل این اعتراضات نشان می‌داد که این مورد سازماندهی شده است»، اما یکی از پیمانکاران در واکنش به این صحبت شهردار به خبرنگار انصاف گفت: «آقای شهردار دیروز در نشست خبری گفتند ما سازماندهی شده تجمع می‌کنیم در صورتی که اینطور نیست و ما فقط حقمان را می‌خواهیم.»

پیمانکار دیگری در ادامه به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «ما هیچ جوابی نگرفته‌ایم و حالا مساله این است که پول ما هم بی‌ارزش شده است، همه‌ی ما بدهکار شده‌ایم و دست مردم چک داریم. آن زمان که چک دادیم دلار سه هزار و هفتصد بود اما امروز دوازده، سیزده تومان است. نه طلبکار به ما رحم می‌کند و نه اینها جواب درستی به ما می‌دهند.

از عید دو سال پیش که کار کردیم تازه سال گذشته سی میلیون به ما دادند و چهل میلیون هم امسال دادند؛ در حالیکه خیلی کارها هنوز به حسابداری نرفته است؛ مثلا من دو میلیارد از شهرداری می‌خواهم ولی شهرداری خودش را 500 میلیون بدهکار می‌داند چون بسیاری از صورت جلسه‌های ما ثبت نشده است. این در حالی است که من به مردم به اندازه‌ی دومیلیارد بدهکار هستم.

شما برو زندگی خود اینها را ببین که با حقوق سه میلیون یا پنچ میلیون تومان چطور در شمال تهران چند خانه دارند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا