خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علیرضا حقیقی دماغ خطیر را شکست بازداشت شد

بحث لفظی علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و معاون استقلال باعث شدت آن و درگیری بین طرفین شد و اکنون علیرضا حقیقی در کلانتری به سر می‌برد.

به گزارش ورزش سه، از ساعاتی قبل خبری مبنی بر درگیری علی خطیر و علیرضا حقیقی منتشر شد که در نهایت اکنون با تایید این موضوع، مشخص شده دروازه بان سابق پرسپولیس به دلیل این ماجرا در کلانتری به سر می‌برد.

علیرضا حقیقی که برای عقد قرارداد با یکی از تیم‌های یونانی راهی آتن شده بود، با شدت گرفتن بیماری مادرش که منجر به بستری شدن و کما او شده بود، به ایران بازگشت. او طی این روزها البته تمرینات اختصاصی خود را در مجموعه انقلاب دنبال می‌کرد که البته امروز خبرساز شد. دروازه بان سابق پرسپولیس که امروز برای تمرینات اختصاصی در این مجموعه حضور یافته بود، با معاون ورزشی باشگاه استقلال درگیری فیزیکی یافت که در نهایت منجر به بستری شدن علی خطیر شده است.

طبق شنیده‌ها در محلی که این دروازه بان به همراه مربی خود در حال تمرین بود، خطیر نیز حضور داشته که تردد معاون استقلال به همراه کارگرانی که برای تخلیه بار به همراه داشته، باعث بحث لفظی طرفین شده و در ادامه با دخالت علیرضا حقیقی و درگیری فیزیکی شکل گرفته، خطیر روانه بیمارستان شده و شکایتی علیه دروازه بان پرسپولیس تنظیم می‌کند.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با ورزش سه درباره درگیری خود با علیرضا حقیقی گفت: باشگاه استقلال مجموعه ورزشی انقلاب را برای تمرینات اجاره کرده است. با دو کامیون برای تخلیه تجهیزات حضور داشتیم و من نیز برای نظارت و بررسی امکانات در این مجموعه حضور داشتم. بعد از اینکه سر و صدا زیاد شد، مربی دروازه بان‌های دروازه‌بانی به نام علیرضا حقیقی که من او را نمی شناسم به سراغ من آمد و گفت چرا اینجا حضور دارید که من توضیحاتی را به او ارائه کردم. ادامه صحبت های ما به بحث کشیده شد که حقیقی از دور داد زد که چه اتفاقی افتاده است و من نیز که او را نمی شناختم، گفتم شما؟ که حقیقی از راه دور با سرعت سمت من آمد و با سر به صورت من زد و من نیز هم اکنون در بیمارستان هستم.

وی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر خواسته خود گفت: آنها به من گفتند که حضور شما غیر قانونی نیست زیرا ما زمین را اجاره کردیم اما حراست این موضوع را تکذیب کرد. حقیقی نیز باز داشت شده و امشب نیز قطعا در بازداشت خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا