خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس مجلس: دولت برای اصلاح ساختاری بودجه 4ماه فرصت دارد

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم کرمان درباره اصلاح ساختار بودجه، گفت: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند بعد از تصویب لایحه بودجه ظرف حداکثر 4 ماه اصلاح ساختاری آن انجام شود و در صورت نیاز دولت اصلاحیه را ارائه کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در نشست علنی نوبت سوم امروز چهارشنبه، مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد اصل 110 قانون اساسی گفت: مقرر بود در بودجه سال 98 تصمیمی گرفته شود و آن نیز ابلاغیه مقام معظم رهبری درخصوص اصلاح ساختار بودجه سال آینده بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال 98 با تاخیر آماده شد و دلیل آن این بود که مقام معظم رهبری نکاتی را برای اصلاح شکلی و محتوایی آن مطرح کرده بودند، افزود: مقرر شد در زمان بررسی لایحه بودجه اصلاحات محتوایی آن انجام شود، اما بودجه ای که تصویب کردیم تفاوتی با بودجه سال های گذشته ندارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه شورای هماهنگی سران قوا موضوع اصلاح ساختاری بودجه مطرح شد که رئیس جمهوری اعلام کرد 4 ماه فرصت برای تهیه محورها لازم است، ادامه داد: مرکز پژوهش ها و کمیسیون اقتصادی به موضوع اصلاح ساختار بودجه ورود کرده اند، اگر نظر به اصلاحات در لایحه است در فرصت موجود از دولت درخواست می کردید موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را ارائه کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت:موضوع اصلاح ساختار بودجه سال 98 آماده نیست، اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب استناد می کنید، ایشان اعلام کردند بعد از تصویب لایحه بودجه ظرف حداکثر 4 ماه اصلاح ساختاری آن انجام شود و در صورت نیاز دولت اصلاحیه را ارائه کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا