خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سازمان ملل: کشتار فلسطینی‌ها در راهپیمایی بازگشت جنایت جنگی است

کمیته تحقیق وابسته به سازمان ملل اعلام کرد کشتار 189 فلسطینی در راهپیمایی بازگشت در نوار غزه به دست نظامیان اسرائیلی جنایت جنگی است.

به گزارش ایرنا به نقل از المنار ، این کمیته اعلام کرد که اطلاعات موجود باید در اختیار دادگاه کیفری بین المللی قرار گیرد چرا هیچ توجیهی برای قتل کودکان ، معلولان، روزنامه نگاران و بیماران در غزه توسط اسرائیل وجود ندارد.
این نهاد بین المللی افزود شواهدی وجود دارد که نظامیان اسرائیل در حمله به غزه از سلاح گرم به شکل غیرقانونی استفاده کرده اند.کمیته تحقیق بر ضرورت رفع محاصره از غزه در اسرع وقت تاکید کرد.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین) جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

با وجود مخالفت و تحریم بسیاری از کشورهای جهان مانند اتحادیه اروپا، در 24 اردیبهشت در اقدامی تحریک آمیز، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.

چهل و نهمین راهپیمایی بازگشت فردا (جمعه) با تاکید بر حق بازگشت فلسطینیان در مرزهای نوارغزه با فلسطین اشغالی برگزار خواهد شد.
در اخرین تحول ، چهارشنبه شب جنگنده های رژیم صهیونیستی خان یونس را بمباران کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا