خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی آیت‌الله صانعی به مهدی کروبی

متن کامل نامه‌ی آیت‌الله یوسف صانعی، از مراجع تقلید خطاب به مهدی کروبی به نقل از سحام نیوز در پی می‌آید:

“بسمه تعالی

محضر محترم دوست و رفیق قدیمی آیت الله حاج شیخ مهدی کروبی (دامت تاییداته)

بعد از التحیه و السلام

بی مقدمه معروض می دارم، این روزها با مرور خاطرات دوران شروع رفاقت و دوستیمان که شروعش از بیت استاد و مراد مشترکمان حضرت امام(س) شکل گرفته، بسیار دلتنگ می شوم یاد ایام حضور در کنار استاد والامقام و دوستان صمیمی و ساده و بی آلایش در آن بیت محقر و ساده، کوهی از غم و اندوه را بر دلم مستولی می گرداند، یاد ایامی که بعد از دستگیری آن رهبر فرزانه، برخی از مدعیان مبارزه آن خانه را به فراموشی سپردند و نماندند جز حضرتعالی و عده ای که همه مرارتها و سختی ها را به جان خریدید و شلاق ها و زندان ها را تحمل کردید تا سربلندی و آزادی را بر این ملت به ارمغان آورید و هیچگاه به فکرمان خطور نمی کرد، آنانی که برای آزادی و عزت اسلام از همه چیز خود گذشتند، روزی به جرم دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و دفاع از حقوق مردم، اسیر بند و اسارت گردند، اما توجه دارید که انجام وظیفه شکست ندارد.

باشد این واگویه غم ها و افسوس ها برای زمانی دیگر که حضورا خدمتتان باشم.

امیدوارم حالتان خوب باشد و از نظر جسمی در سلامت و صحت و عافیت باشید. اینجانب مرتبا دعاگوی حضرتعالی و دوست دیرینه، جناب آقای مهندس موسوی و همسر مکرمه شان(دام توفیقهما) هستم و برای استخلاص و تجدید دیدار از درگاه ایزد منان طلب لطف و کرم دارم.

بنده هنگام تشرف به بارگاه ثامن الائمه (علیه آلاف التحیه و الثناء) از طرف شما نیابا سلام و تحیت بر آن امام همام می فرستم.
در خاتمه با آرزوی رفع حصر و محدودیت ها، از شما می خواهم اینجانب را از دعای خیر برای حسن عاقبت فراموش نفرمایید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

قم المقدسه – یوسف صانعی”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا