خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه قزوین: ما از رفتار کودکانه آقای ظریف گلایه‌مندیم

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: ما از رفتار کودکانه آقای ظریف گلایه‌مندیم، این رفتار هم از نتایج برجام است ای کاش خسارت‌های برجام تمام شود، اگرچه این رفتارها دل‌ها را خون می‌کند اما در مقابل ایران اسلامی سفیرانی دارد که جبران این ضعف‌ها، بی‌تدبیری‌ها و ناجوانمردی‌ها را می‌کنند.

به گزارش ایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با بیان اینکه کشور ما روزگاری را سپری کرده است که در معرض خطر قرار داشت، اظهار کرد: زمانی هواپیماهای بعثی ها شهری را بمباران می کردند و یا هدف موشک قرار می‌دادند و افراد بسیاری به شهادت می‌رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: این ایام زمانی است که بعثی‌ها وقتی در جبهه‌های جنگ نتوانستند با رزمندگان ما مقابله کنند به پشت جبهه‌ها هجوم آوردند و خانه و زندگی مردم را خراب کردند تا در جبهه‌ها تزلزل ایجاد کنند، رژیم بعث به دنبال جنگی بود که بتواند خرمشهر و آبادان ایران را تصرف کند برای همین به بمباران و جنگ شهری روی آوردند.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید به خاطر بصیرت مردم شکرگزار خدا باشیم، گفت: دشمنان ما سرمایه گذاری بسیار زیادی کردند که با جریان داعش به کشور ما آسیب بزنند اما علت اینکه نتوانستند این کار را انجام دهند وجود با برکت مساجد، مردم متدین و با بصیرت، رهبر انقلاب، وحدت و همدلی مردم بود.

وی افزود: دشمنان وقتی نتوانستند مستقیم به ما آسیب بزنند، پروژه خود را به دیگر کشورها بردند تا از آن طریق به کشور ما آسیب بزنند و در آن مسیر نیز شکست خوردند و مردم ما در آن مبارزه نیز به پیروزی رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: سال‌هاست که امریکا با نفوذ عمال خود در سوریه جنگ به راه انداخته است، بشار اسد می‌توانست مثل بسیاری از حکام خائن کشورش را ترک کند و با آسایش به همراه خانواده‌اش در کشور دیگری ساکن شود اما با حمایت جبهه مقاومت ایستاد تا پای اسرائیل و استکبار جهانی به سوریه باز نشود.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: امروز سوریه با مقاومت و ایستادگی جزو جبهه مقاومت قرار گرفته است و رهبر معظم انقلاب اخیراً در دیداری که در تهران با رئیس جمهور سوریه صورت گرفت، وی را قهرمان عرب نامیدند و زمانی که سیدحسن نصرالله تصاویر دیدار رهبری و بشار اسد را دیده بود از اقتدار جبهه مقاومت اشک شوق بر چشمانش نشست.

وی با اشاره به استعفای وزیر امور خارجه کشورمان عنوان کرد: امروز زمان استعفا و قهر آقای ظریف نبود، او امروز باید پاسخگوی وعده‌های خود در برجام باشد برجامی که جز خستگی، فرسودگی، لطمه و ضربه به اقتصاد کشور و تشدید تحریم‌ها، تسلط بیشتر اجانب بر کشور و خسارت به دستاوردهای هسته‌ای، ارمغانی برای ما نداشت.

آیت‌الله عابدینی گفت: امروز وزیر امور خارجه باید پاسخگو باشد چرا در سیاست خارجی که به برجام گره زده شد، اینقدر وقت ملت تضییع شد؟ چرا ما را به بیراهه بردید و گزارش غلط به مردم دادید؟ شما به جای پاسخگویی به دنبال استعفا می‌روید؟

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: امروز زمان پاسخگویی آقای ظریف است نه استعفا، از عملکرد وزیر امور خارجه بسیار متأسفیم، آن هم در زمانی که بشار اسد به ایران سفر کرده است و همه دنیا باید این خبر دیدار را برجسته ببینند اما یک خبر غیرواقعی زودگذر جایگزین آن و عامل خوشحالی دشمنان می‌شود؛ آنها حربه‌ای یافتند تا خبر دیدار رهبری و بشار اسد را کنار بزنند.

وی عنوان کرد: ما از رفتار کودکانه آقای ظریف گلایه‌مندیم، این رفتار هم از نتایج برجام است ای کاش خسارت‌های برجام تمام شود، اگرچه این رفتارها دل‌ها را خون می‌کند اما در مقابل ایران اسلامی سفیرانی دارد که جبران این ضعف‌ها، بی‌تدبیری‌ها و ناجوانمردی‌ها را می‌کنند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: شهدای مدافع حرم به جای اینکه قهر کنند، مشتاقانه در جبهه‌ها فداکاری کردند و جانشان را به میدان آوردند و نه قهر کردند و نه استعفا دادند اما کارشان اثرگذار بود.

وی بیان کرد: این عزیزان سرداران سربلند عرصه‌های جهاد و مقاومت، سیاست و امور خارجه ما هستند و ما از اقدامات فداکارانه آن‌ها نتیجه گرفته‌ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام , واقعا انسان حرفهایی می شنود از آقایانی که تریبونهای مملکت را در اختیار دارند که دل انسان به درد می آید از یکطرف از مشکلات مردم می گویند و مسئولین را پاسخگو می دانند و از طرف دیگر هزار و یک چوب لای چرخ مسئولین قرار می دهند و مرتب نسبت های ناروا و خائین می گویند واقعا اشخاصی همچون وزیر خارجه با دشمن خارجی بجنگد و یا خنجر آقایان را از پشت تحمل کنند

  2. یعنی تقلیدشون منو کشته. یه روزنامه تیتر میزنه : کودک شو، بعد همه مقلد وار کپی پیست می کنند. اصول گرا هستند دیگه. با تغییر و تحول مخالفن

  3. انصاف ..بگذارید عباراتی را به این حضرات شیرین سخن اختصاص دهم ….مردحسابی ان اعضا مجمع تشخیص چند نفرشان کاملا از این مسائل مطروحه پیمانها مطلعند که حضرتعالی خودرا مجاز به داوری میدانی ….عندالله اگر این بولتن هارا به شما ارائه ندهند اطلاعاتتان دراین موضوعات سیاست خارجی چقدراست ؟؟؟؟؟شما به چه حقی به خودتان اجازه گفتن چنین اظهارات سخیفی درباره شخصیت منزه وعاقل ودوراندیش ما داده اید…و وو و و و …….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا