خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاسیانو پرسپولیسی می شود ؟ کلاف سردرگم جذب مهاجم برزیلی

کاسیانو پرسپولیسی می شود ؟ سوال یک ماهه هواداران پرسپولیس است انتقالی که بیش از اندازه گره خورده و صبر هواداران سرخ را لبریز کرده است.

به گزارش انصاف ورزشی، کاسیانو دیاز یا دیاس مهاجم برزیلی و 33 ساله باشگاه ویزلا پرتغال است که از مدتها پیش مدنظر یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است اما این انتقال به یک معادله‌ی پیچیده تبدیل شده است.

دیاز در مدت حضور خود در ویزلا احتمالا بهترین دوره فوتبال خود را پشت سر گذاشته است؛ چراکه تا پیش از حضور وی در این تیم کارنامه درخشانی از او مشاهده نمی‌شود. این مهاجم برزیلی پیش از ویزلا در لیگ‌های کشورهایی همچون برزیل، قزاقستان، کره جنوبی و چین توپ زده است که به هیچ عنوان عملکرد مناسبی نداشته است.

اما در حالی که تصور می‌شود این انتقال قطعی است و دو باشگاه با هم به توافق رسیده‌اند، یک ماهی است که موانع عجیب و غریبی بر سر این انتقال ایجاد میشود.

ابتدا مطرح شد که به‌ واسطه حضور چند ایجنت در مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن این انتقال گره خورده است و پرسپولیس نمی‌داند با چه کسی طرف است پس از آن هم مطرح شد که کاسیانو دیاز مصدوم است و پرسپولیس برای خریدش دچار تردید شده است و حتی مطرح شد که پرسپولیس به دنبال انصاری فرد است انتقالی که بسیار بعید به نظر می‌رسد. خبرهای عجیبی در مورد درخواست ملک در زعفرانیه هم توسط دیاز مخابره شده بود!

حالا اما اخرین شایعه‌ی پیرامون کاسیانو این است که این بازیکن برزیلی دوباره به انتقال به پرسپولیس نزدیک شده است و احتمال دارد به زودی به تیم یحیی ملحق شود تا قال این انتقال کنده شود.

کاسیانو پرسپولیسی می شود ؟ کلاف سردرگم جذب مهاجم برزیلی
کاسیانو پرسپولیسی می شود ؟

اما به طور کلی باید گفت که شروع طوفانی پرسپولیس در نقل و انتقالات که باعث رضایت هواداران شده بود با توقف عجیبی همراه شد و به نظر میرسد پرسپولیس هنوز به یک یا دو مهاجم دیگر نیاز دارد و هرچه زودتر باید تکلیف انتقال کاسیانو به پرسپولیس مشخص شود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا