خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی وزارت خارجه: متن منتشر شده از نامه‌ی استعفای ظریف دستکاری شده

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به انتشار متنی به عنوان نامه‌ی استعفای ظریف گفت: تاکنون متن کامل و دقیق استعفای هفته گذشته وزیر امور خارجه که مورد پذیرش ریاست جمهوری قرار نگرفت، منتشر نشده است. آنچه از هفته گذشته در برخی سایت ها منتشر شد بخش‌های گزینشی و متنی دست کاری شده از قسمت‌هایی از متن استعفا بوده و فاقد اعتبار و صحت است

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در موضوع توئیت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص متن استعفای وزیر امور خارجه گفت: من در این مورد می توانم عرض نمایم که تاکنون متن کامل و دقیق استعفای هفته گذشته وزیر امور خارجه که مورد پذیرش ریاست جمهوری قرار نگرفت، منتشر نشده است. آنچه از هفته گذشته در برخی سایت ها منتشر شد بخش‌های گزینشی و متنی دست کاری شده از قسمت‌هایی از متن استعفا بوده و فاقد اعتبار و صحت است و  دور از  همه واقعیت‌های مندرج  در متن اصلی به حساب می‌آید.

قاسمی افزود: من در مورد اینکه این بخش‌های  ناقص و دست کاری شده چگونه ساخته و پرداخته و در اختیار چند سایت قرار گرفته، هیچ گونه اطلاع و قضاوتی ندارم و اصولا فاقد تخصص لازم در این زمینه می باشم؛ ولی تا این لحظه اطلاعات من نشان می‌دهد که متن کامل استعفای وزیر امور خارجه در اختیار هیچ رسانه‌ای قرار نگرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا